Probleem met Midtwon Madness (1)

Pagina: 1
Acties:

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Ik heb een Hercules Geforce 2 MX en de achtergrond bij Midtown Madness zijn enkel grote vlakken met felle kleuren. Grote egale vlakken. Ik gebruik detonator 6.72 en met 6.67 had ik het ook al. Iemand die ook problemen heeft met Midtwon Madness?
(Midtwon Madness 2 doet het wel goed, maar ik speel 1 i.v.m het netwerk en andere PC's)

Flickr

Verwijderd

tyfus niet zo zeiken heb je eens een keer wat nieuws he?!!!!!!!:r
Je kunt ook een standaard 2MB VGA card proberen, dat werkt nog beter als hercules, by the way... ooit gehoord van configuren?
:p
------------------------------------------
hendrik.........wat een kontverhaal!!!!!

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 14:42 schreef ruubruub het volgende:
Ik heb een Hercules Geforce 2 MX en de achtergrond bij Midtown Madness zijn enkel grote vlakken met felle kleuren. Grote egale vlakken. Ik gebruik detonator 6.72 en met 6.67 had ik het ook al. Iemand die ook problemen heeft met Midtwon Madness?
(Midtwon Madness 2 doet het wel goed, maar ik speel 1 i.v.m het netwerk en andere PC's)
knap hoor, in het hele stuk midtown wel 1 keer goed geschreven :)

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
ik type snel en dus niet zo goed.
maar heeft iemand dit zelfde probleem of heeft iemand een oplossing?

Flickr

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Sorry bub, maar ik heb zo niet 1-2-3 een oplossing.

Wat ik wel weet is dat ik Midtown Madness 1 ook niet goed aan de gang krijg. Bij mij stottert het spel heel vaak, terwijl die makkelijk goed zou moeten kunnen draaien..

Ik heb een PIII450, ook een hercules MX en 192 MB ram.

- Wat je misschien kan proberen is Hercules drivers proberen ipv det.3, die hielpen bij mij wel wat ivm bugs enz. De bugs gingen er mij mij wel uit, hij crashte ook niet meer. Probeer maar es ff.

Gewoon ff downen op de site van hercules. Heb je de nieuwe bios al geprobeerd van Hercules, hielp bij mij ook wel wat.

good luck,

Bas.

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Ja! Ik heb dat probleem ook :(.
Maar ik weet helaas geen oplossing.
Ik heb een celeron 466 met een geforce 256

Het ligt volgens mij duidelijk aan de geforce ;(... Zijn er dus mensen met een geforce waarop midtown madness wel goed draaid???

Verwijderd

euhm, 2 wel, 1 weet ik niet.....

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb het ook met NFS:5, alles is paars.. ik zie gewoon 1 paars scherm. Of roze eigenlijk. Tis es wat anders .... maar echt speelbaar nee.

Lennox: jezus man waar heb jij last van? Zit je luier vol en wilt mama je niet verschonen ofzo? Doe es ff heel snel normaal.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1