Toon posts:

Alpha 2064 166Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n bordje op de HCC dagen gekocht, twerkt allemaal perfect(en supersnel) maar die proc word zo gigantisch heet, zijn er tweakers die daar een oplossing voor hebben??

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Je kan er een 486 koelertje op schroeven.
Heb een AXPpci33 (21066) of een 21064 bord?

Verwijderd

Topicstarter
AXPpci33 kwist ff niet mer wat het was dus ik heb maar wat neergegooid :)

maar ik heb er zo'n koelertje opgehad, maar die trok het niet, die trans naast de proc wordt ook gigantisch heet. Waarschijnlijk mag hij het wel hebben, maar het geeft geen veilig gevoel.....

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Ik heb er ook zo een. Een 486 koelertje lijkt me idd aan de kleine kant voor dit ding. Gewoon een maatje groter gehaald bij een elektronicaboer.
Draai je Linux of NT?

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

Topicstarter
ik draai Linux (Redhat 5.2) maar dat is balle, ik heb SuSE 6.4 besteld dat werkt beter :9
Ik heb er nu een koeler van 20x20 cm boven hangen(koelt ook die trans) maar dat ding maakt wel een pokke herrie, vandaar dat ik een andere oplossing zoek.
Ik vraag me af of je het koel lichaam aan de kast mag bevestigen weet iemand dat?? Je blaast je 486 ermee op, maar een Alpha...

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 17:54

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Supersnel???, ik vond dat ding maar rete traag, het opstarten duurt een eeuwigheid bij mij, dan heb ik toch wat fout gedaan ofzo, maar weer ff uit de doos halen en aan de slag, laat ik ehm mooi standalone RC5 kraken, hij ligt nu ook maar de liggen voor niks....
Pagina: 1