Aangezien me vorige topic gelijk werd dichtgegooid heb ik een nieuwe gemaakt die volgens mij wel aan de eizen voldoet
Probleem
Ik heb het beeldscherm van mijn laptop eraf gehaald omdat er een grote scheur in zat en de helft van het beeldscherm deed het nog maar. Ik heb een 15’ tft beeldscherm op de externe VGA aansluiting. Bij het opstarten geeft hij gewoon beeld maar zodra je het bureaublad moet zien wordt het beeldscherm zwart (no signal).
Wat heb ik al gedaan
Acer Aspire 1360
30GB
512MB ram
Geforce GO 5200
iiyama 15' bx3814ut
Ik ben ten einde raad
Weten jullie nog iets wat ik kan proberen
Met vriendelijke groet,
Barry
Probleem
Ik heb het beeldscherm van mijn laptop eraf gehaald omdat er een grote scheur in zat en de helft van het beeldscherm deed het nog maar. Ik heb een 15’ tft beeldscherm op de externe VGA aansluiting. Bij het opstarten geeft hij gewoon beeld maar zodra je het bureaublad moet zien wordt het beeldscherm zwart (no signal).
Wat heb ik al gedaan
- Ik heb de computer opgestart in de VGA modus. Toen heb ik geprobeerd de schermresolutie i.p.v. 640X480 8 bit kleuren naar 800X600 8 bit gedaan maar hij zij toen weer no signal. Ik heb ook 1024X768 geprobeerd maar dat hielp ook niet. Het tft scherm kan wel tot 1024X768
wat wil ik
ik wil een externe monitor hebben aangesloten op de laptop met een resolutie van 800X600 of hoger
liefst 1024X768 - Ik heb de originele video drivers van acer opnieuw geïnstalleerd dat hielp ook niet.
- Ik heb de nieuwste Nvidia drivers geïnstalleerd maar hij gaf een foutmelding bij het installeren. Kan geen stuurprogramma vinden voor de hardware
- Ik heb geprobeert iets op te zoeken over de resoluties maar kon niks vinden.
- In het menu geanvanceerd bij waar je de schermresoluties kan instellen staan 3 beeldschermen 2 x plug and play en 1 keer tv out. Je kan daar niet echt kiezen wat je wilt gebruiken.
Acer Aspire 1360
30GB
512MB ram
Geforce GO 5200
iiyama 15' bx3814ut
Ik ben ten einde raad
Weten jullie nog iets wat ik kan proberen
Met vriendelijke groet,
Barry