Toon posts:

Nieuw Acer Aspire 9500 sluit niet af.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn 1 dag oude Acer Aspire 9500 wil niet afsluiten. Als je gewoon via start wil afsluiten en ook als je de 'power' knop indrukt dan gaat hij uit en start direct weer op nieuw op. Ik kan de laptop dus niet normaal uit krijgen. Hij gaat alleen uit als je de 'power' knop langer dan 3-4 seconden vast houdt, maar dat is natuurlijk niet de juiste manier.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

ps. Het vinkje bij de opstart- en herstelinstellingen waar staat: De computer automatische opnieuw op laten starten heb ik al uit gezet. Dit helpt dus niks.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar ben ik weer. Was even op vakantie, maar ik zie dat ik nog geen reacties heb :'(

Weet niemand waar het aan zou kunnen liggen? Anders toch maar de Acer helpdesk bellen en kijken of die me wel kunnen helpen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sorry om met de faq te slingeren, maar zou je deze misschien kunnen doornemen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Probeer adhv de faq je probleem eens op te lossen. Lees ook http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm eens. Misschien word je er wijzer van.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)