Toon posts:

Album naam

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of ik hier de vraag mag stellen maar ik doe het toch. Ik kom btw ook nooit op dit gedeelte van het forum...

Ik heb bij windows-media-player de album naam eronder staan, en ik wil dit kunnen veranderen... Hoe doe je dat en waarmee? Hier een foto'tje om te laten zien wat ik bedoel... De grijze letters....

Afbeeldingslocatie: http://img430.imageshack.us/img430/2674/albumnaamya6.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afaik is dat gewoon de ID3 tage die je mp3tje heeft (tenminste, ik ga uit van een mp3 file, maar je hebt extensies er niet bijstaan).
Dus die tag moet je aanpassen :)

[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 03-08-2006 15:51 ]

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 12:21
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:48:
Ik heb geen idee of ik hier de vraag mag stellen maar ik doe het toch. Ik kom btw ook nooit op dit gedeelte van het forum...

Ik heb bij windows-media-player de album naam eronder staan, en ik wil dit kunnen veranderen... Hoe doe je dat en waarmee? Hier een foto'tje om te laten zien wat ik bedoel... De grijze letters....

[afbeelding]
appletalk? windows media player ?

ok, properties van je mp3'tje, tabblad summary, en dan knopje advanced aanklikken. Daar kun je de hele tag veranderen, ook albumnaam.

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2025
OF je gebruikt Winamp op te spelen, die kan het ook heel gebruikersvriendelijk veranderden, het is nog een betere speler als windows media speler ook ! :P

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 20:33
wiebje12345, zoals je nu wel moet weten stellen we altijd een paar eisen aan de topic starts zodat we niet telkens dezelfde vragen krijgen of simpele vragen die prima zelf op te lossen zijn.

In dit topic mis je toch wel een paar primaire punten, zo raakt de topic titel kan noch wal, heb je zelf geen eigen onderzoek gedaan en tot slot plaats je een bericht over Windows media player in Apple Talk. Ik zou je dan ook dringend willen verzoeken om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed na te lezen :).

[ Voor 87% gewijzigd door leon1e op 03-08-2006 18:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.