Toon posts:

gataway offline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

DIkwijls als ik op MSN wil krijg ik geen verbinding omdat de gataway offline is.
Ikheb alles geprobeerd. Reset van de modem, helpfunctie van microsoft en niets heeft geholpen.
Ook hier kan ik niks vinden.

Ik zit bij Tele2 met een 4Mbit. Ik wil hun nog even niet bellen omdat ik zo min mogelijk met tele2 te maken wil hebben. Waarom ik bij tele2 is zit is een lang verhaal, maar daar gaat het nou niet om.

Ik heb een multipc modem waarop 2 computers met winxp zit. 1 winXP pro en 1 winXP Home.
Het modem is een davolink 201AMR.

THNX

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 10:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

maar je internet doet het nog wel? Mischien wel iets mis met MSN 8)7

Verwijderd

Topicstarter
ps mijn internet werkt wel gewoon. Dit Forum bezoek ik bijvoorbeeld via dezelfde pc.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:19
Draai je een firewall?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 10:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dan heeft het sowieso geen zin om tele2 te bellen die zullen je echt niet gaan helpen met een MSN probleem. Maar klinkt als een probleem met MSN en daar heb ik echt geen verstand van! Laatste versie al eens geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
TrailBlazer schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:48:
maar je internet doet het nog wel? Mischien wel iets mis met MSN 8)7
haha zie boven.

Volgens msn is alles up and running... Zoals altijd O-)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik draai geen firewall. (nog niet) Die van windows ook niet.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Het kan zijn dat je surft met Firefox, en in Internet Explorer een proxy ingesteld hebt staan?

Het kan ook dat de tijd van je computer niet goed staat, MSN wil dan ook niet aanmelden.

Sowieso moet je de foutmeldingen van MSN niet al te serieus nemen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:57

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Heb je toevallig MSN aangepast met een of ander programma? (MSNPlus of APatch of een ander programma).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:52:
Het kan zijn dat je surft met Firefox, en in Internet Explorer een proxy ingesteld hebt staan?

Het kan ook dat de tijd van je computer niet goed staat, MSN wil dan ook niet aanmelden.

Sowieso moet je de foutmeldingen van MSN niet al te serieus nemen.
Niet al te serieus nemen kan ik inkomen maar als ik daardoor niet op msn kom is dat wel jammer.

Met de helpsite van MS ben ik al bij de proxy instellingen geweest. En ik heb ze niet! Geen aanvullende programmas en geen firefox.

Probleem is dat msn het soms wel doet en soms niet!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:05:
[...]

Niet al te serieus nemen kan ik inkomen maar als ik daardoor niet op msn kom is dat wel jammer.

Met de helpsite van MS ben ik al bij de proxy instellingen geweest. En ik heb ze niet! Geen aanvullende programmas en geen firefox.

Probleem is dat msn het soms wel doet en soms niet!
Je Gataway!? heb je voor mij ook zo'n ding ? >:)

Hoe dan ook lijkt op een firewall, en ik denk specifiek aan iets vies norton achtigs..

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-03 11:26
probeer anders eens je settings naar een http proxy te zetten, 8080 zal wel lukken dan.

you had me at EHLO

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
MSN geeft ook altijd een errorcode, daar kun ej vaak meer mee. Controleer even of je systeemtijd klopt trouwens, die komt heel vaak voor ;)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Probeer eens een andere client, bijv. GAIM, en kijk of je er daarmee wel op komt.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1