Toon posts:

Hoe maak je iets echt in Illustrator CS2

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Inmiddels ben ik bezig met mijn eigen huisstijl, mijn logo ben ik bijna mee klaar. Ik heb dus een soort van prijskaartje, deze heb ik gemaakt door een vlak te maken, maar nu wil ik het kaartje + het touwtje wat erom zit, echt laten lijken, heeft iemand hier een leuke tool voor? Of optie?

Bedankt, Stefan Kuhl

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33

André

Analytics dude

Wat heb je al geprobeerd, wat lukte er niet, welke tool gebruik je zelf, enz, enz. Een beetje meer moeite voor een Topicstart mag wel.

Verder hoort dit in Graphics

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:29:
ben dus op zoek naar een effect ofziets waardoor ik een bepaald effect krijg waardoor het echt lijkt.
Magic 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

wat dacht je van texturen aanbrengen, schaduwen maken, etc etc?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-01 20:44
Moeilijk te zeggen zonder voorbeeldje... Maar denk inderdaad aan texturen toevoegen of met veel handwerk bezier-curves tekenen en op die manier zoveel detail toevoegen om een bijna-fotorealistisch resultaat te krijgen (in de Middeleeuwen hadden ze monikken hiervoor, hence the name monikkenwerk. En Monikkengeduld helpt ook hierbij ;) ).

Ach, met eerste afbeeldingsvoorbeeld naar price tag is het niet zo moeilijk, zelfs te tracen:
Afbeeldingslocatie: http://www.outreachdesign.com/images/price-tag.jpg
Die is met een verloopje zo na te maken. Maar zoals ik zei, geef een duidelijker voorbeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Savantas op 03-08-2006 15:59 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens proberen, bedankt voor de tip. Als er nog iemand is die hier leuke ideen voor heeft, dan hoor ik het graag.

Stefan

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

offtopic:
Stefan, je hoeft niet te ondertekenen hoor; je avatar doet dat al keurig voor je :)

Stoer; Marduq

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Waarom maak je niet gewoon een foto?
Maak een print van je tag.. touwtje erdoor en foto maken. Echter wordt het niet ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Acid_Burn schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:07:
Waarom maak je niet gewoon een foto?
Maak een print van je tag.. touwtje erdoor en foto maken. Echter wordt het niet ;)
True :p

Gooi er in photoshop een poster filter of dergelijke over voor het toch een beetje bewerkt te laten lijken, laat het een beetje "glow'n" en Klaar is kees :D

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Entity_Razer schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:58:
Gooi er in photoshop een poster filter of dergelijke over voor het toch een beetje bewerkt te laten lijken, laat het een beetje "glow'n" en Klaar is kees :D
Ik vind dit toch hele enge termen voor een huisstijl en logo...
Kom jij maar eens aan met 'ja die glow' of 'waarom is die dropshadow niet overgekomen' als je bij je drukker staat met een doos van 1000 polo's met jouw logo in 2 kleuren zeefdruk erop. Dan voel je je kut :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1