Hallo,
Ik wil mijn leden van mijn PHPbb forum mailen (7533+). Nu zit er in PHPBB een mass-mail functie waarmee ik deze users allemaal kan emailen.
Hier staat het volgende bij:
Nog een vraag: Moet het email adres vanuit het domein zijn waarmee het verzonden is en moet het bestaan of kan ik ook noreply@hetdomein.nl gebruiken.
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus niet om spammen maar een grote groep users een nieuwsbrief sturen waar zij bij het aanmelden toestemming voor hebben gegeven
Ik wil mijn leden van mijn PHPbb forum mailen (7533+). Nu zit er in PHPBB een mass-mail functie waarmee ik deze users allemaal kan emailen.
Hier staat het volgende bij:
Omdat ik het in 1 keer goed wil doen wil ik niet dat mijn mails in de spamfolders terecht komen.Hiervoor wordt een e-mail verstuurd aan het e-mail-adres van de beheerder dat opgegeven is, met een 'blind carbon copy' aan alle ontvangers. Als je een grote groep wilt e-mailen, wees dan geduldig en stop de pagina niet halverwege. Het is normaal dat massa-e-mail geruime tijd in beslag neemt, en je krijgt een melding wanneer het script is afgerond.
Nog een vraag: Moet het email adres vanuit het domein zijn waarmee het verzonden is en moet het bestaan of kan ik ook noreply@hetdomein.nl gebruiken.
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus niet om spammen maar een grote groep users een nieuwsbrief sturen waar zij bij het aanmelden toestemming voor hebben gegeven