ASUS iPanel met Enermax info

Pagina: 1
Acties:

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05
Mannen ( vrouwen?), ik heb hier een ASUS CUSL2-C in een HQ08 met een Enermax 330 voeding vanwege de herrie, en een ASUS iPanel. Ik heb een 2-aderig kabeltje van de Enermax op het Mobo gezet op de PWRfan aansluiting. Dan zou ik op m'n iPanel toch de Powersupply temperatuur moeten kunnen zien, of ontbreekt er dan een sensor of zo :'( :7

Kubuntu

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:37

mvds

Totally awesome!

Misschien moet je in de bios aanzetten dat daar een fan aangesloten is. Meestal staat ie nog op ignore. Kijk maar eens...

• NEOTEK
het antwoord zit idd in de bios, wat fanspeed betreft dan. Alleen kan ik hem niet activeren, hij geeft in de bios als psu fanspeed 1645 aan, in het rood! Ik denk dat het komt doordat er 2 fans in zo'n Enermaz zitten.

Kubuntu

Verwijderd

waar heb je de ipnael vandaan??

werkt deze goed?? geen problemen??

• NEOTEK
Via Tweakers-Pricewatch bij http://www.twp-computers.nl en het is een hartstikke stoer ding. Handig zijn ook de 2 USB aansluitingen :9~

Kubuntu

Verwijderd

ik heb zelf al een soort panel gemaakt, maar dan met 3 usb aansluitingen die er standaard bijgeleverd waren.

maar zo'n ding lijkt me wel stoer :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anders koppel je een fan even los ofzo? Misschien raakt je bios dan minder in de war :?

Verwijderd

Als je het toerental van een fan wilt meten, dan horen er al 3 draadjes aan te zitten (de aansluiting op je mobo heeft volgens mij ook 3 pinnetjes).
En wat heeft het toerental met de temperatuur te maken?

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

K'heb ook zo'n IPanel.. leuk ding..handig enzo.. wat wel Zwaar ZUIGT is dat je geen preset kan maken op b.v.CPU Temp... ik moet elke keer die kiezen :(

Macconner! | speed 733@1007 :)

Pagina: 1