Graag zou ik willen weten welke software ik nodig heb om foto's te bewerken. Ik wil als eerste de kwaliteit van de foto's verbeteren. Daarna wil ik de foto bewerken (denk aan het veranderen van kleuren, effecten toevoegen etc.) om deze vervolgens te gaan printen op linnen. Is er software op de markt die EN de kwaliteit van de foto's kan verbeteren En het mogelijk maakt om van alles met de foto te doen op het gebied van bewerken?
Ik gebruik naar volle tevredenheid Adobe PhotoShop. Echt zat mogelijkheden binnen dat programma.
Er zijn zoveel applicaties beschikbaar, zoals The Gimp, Adobe Photoshop of Paint Shop Pro. Heb je al bepaalde programma's geprobeerd?
En zo is het maar net.
Photoshop kan je echt veel mee. Voordat je al die functies gedaan hebt ben je een paar jaar verder
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Photoshop kost dan ook een klein fortuin. The GIMP, on the other hand, is gratis.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
The GIMP en Paint.NET voor gratis programma's.
En Paint Shop Pro en Adobe Photoshop als betaalde hele uitgebreide oplossingen. Maar de gratis programma's doen niet ver onder voor de gemiddelde gebruiker.
En Paint Shop Pro en Adobe Photoshop als betaalde hele uitgebreide oplossingen. Maar de gratis programma's doen niet ver onder voor de gemiddelde gebruiker.
In feit kan elke grafisch pakket wel wat jij wil. Ik zou de bovengenoemde suggesties bekijken en vervolgens de pakketten doorspitten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()