Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TomTom5] POI installeren voor Major roads

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luitjes,

Weet iemand hoe ik shell stations kan installeren voor de kaart Major roads of Europe?

Ik gebruik http://poiplace.oabsoftware.nl/ voor mijn POI's. Daar kun je een land kiezen en vervolgens de POI's.

Major roads of Europe is natuurlijk geen land (en staat dan ook niet in het menu). Ik wil naar Frankrijk en heb een Shellpas van mijn baas... Vandaar...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Hoi,
Je weet dat ik in een ander draadje van jouw al geantwoord heb waar jij deze poi´s kan vinden, gelukt?? Installeren is simpel. de xxx.ov2 en de xxx.bmp, voor xxx moet jij bijv. shell invullen. Deze files in de map Major road plaatsen, hierna in TT bij nuttige plaatsen instellen.

Alex

PS. waarom niet in het oude draadje gepost???

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
alex75 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:21:
Hoi,
Je weet dat ik in een ander draadje van jouw al geantwoord heb waar jij deze poi´s kan vinden, gelukt?? Installeren is simpel. de xxx.ov2 en de xxx.bmp, voor xxx moet jij bijv. shell invullen. Deze files in de map Major road plaatsen, hierna in TT bij nuttige plaatsen instellen.

Alex

PS. waarom niet in het oude draadje gepost???
Hoi Alex,

Bedankt voor je informatie. Je hebt gelijk als je zegt dat ik het in het vorige draadje had kunnen posten! My bad! Ik ga gelijk effe proberen wat jij schreef. Ik laat het wel effe weten!

Thanx!!!! ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Inderdaad een beetje overbodig om 3 topics voor TomTom te starten, je kunt dit bericht best toevoegen aan je oude topic.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.