Weet iemand een tool om achteraf audio commentaar bij een video-avi te voegen real time tijdens het afspelen.?
Soundforge? 
Tegenwoordig overigens van Sony, maar versie 8 werkt niet fijn wat mij betreft, gebruik nog versie 7.
Tegenwoordig overigens van Sony, maar versie 8 werkt niet fijn wat mij betreft, gebruik nog versie 7.
[ Voor 86% gewijzigd door man-o-script op 03-08-2006 11:54 ]
//
Ik wil een screendump-avi maken van de bediening van een programma en daar dan achteraf de verbale aanwijzingen aan toevoegen. Dat kan dus makkelijk met Soundforge?
Adobe Premiere Pro
..en dat voor maar 999 euro
Soundforge ook redelijk aan de prijs.
Allemaal beetje overkill omdat ik er alleen maar dit ene mee wil
Maar misschien zijn hier simpele tooltjes voor omdat het iets raars en bijzonders is om te willen. Nah ja misschien maar gewoon geluid en beeld tegelijk met snagit opnemen en hopen dat het allemaal in 1x lukt.
..en dat voor maar 999 euro
Soundforge ook redelijk aan de prijs.
Allemaal beetje overkill omdat ik er alleen maar dit ene mee wil
Maar misschien zijn hier simpele tooltjes voor omdat het iets raars en bijzonders is om te willen. Nah ja misschien maar gewoon geluid en beeld tegelijk met snagit opnemen en hopen dat het allemaal in 1x lukt.
Kan dat niet met zo ongeveer elk video bewerkingsprogramma?
Iets met een betere prijs zoals pinnacle (moet je wel de instabiliteit voor lief nemen), of de tegenhanger van ulead?
Kan het niet gewoon in moviemaker?
Iets met een betere prijs zoals pinnacle (moet je wel de instabiliteit voor lief nemen), of de tegenhanger van ulead?
Kan het niet gewoon in moviemaker?
"man is not truly one, but truly two,"
VirtualDubMod i.c.m. een standaard audio-opname-dinges. Je neemt je audio op in je audio-opname-dinges (bijvoorbeeld Audacity) maakt er een .mp3 van, en met VirtualDubMod kan je de audio- en videostream samaenvoegen tot avi.
Het enige probleem is dat je iets aan je synchronisatie moet doen. Maar het is geen muziekvideo, dus zo nauw luistert het niet, en dan kan je synchronisatie ook goed met een beetje trial-and-error doen.
Het enige probleem is dat je iets aan je synchronisatie moet doen. Maar het is geen muziekvideo, dus zo nauw luistert het niet, en dan kan je synchronisatie ook goed met een beetje trial-and-error doen.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Pagina: 1