Nadat ik RDP heb gebruikt om een computer overtenemen, moet ik op die computer 2x inloggen voordat ik verder kom in het domein. Heeft iemand dit probleem ook?
Met vriendelijke groet,
Bas
Met vriendelijke groet,
Bas
Verwijderd
LoL ?Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:53:
Nadat ik RDP heb gebruikt om een computer overtenemen, moet ik op die computer 2x inloggen voordat ik verder kom in het domein. Heeft iemand dit probleem ook?
Met vriendelijke groet,
Bas
meest waarschijnlijk wel ja,mhoogendam schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:57:
Waarschijnlijk 1x om connectie te maken, hier connect je naar een bestaande verbinding.
Daarna inloggen om het werkstation te unlocken ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 11:10 ]
novell met NT, ik gok erop dat het te maken heeft met het aanloggen op Nt en op novell dat hij dan apart wil doen.Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:04:
De pc die we remote overnemen is bestemd als een DTP machine wat inhoud dat mensen hierop kunnen photoshoppen en websites maken (frontpage)i.v.m. dure licenties van bepaalde programma's. Als ik achter de DTP machine zit dan kan ik inloggen en weer uitloggen en weer in 1x inloggen, echter als mensen hem overgenomen hebben en weer uitloggen moeten we zowel als RDP als zelf achter de pc 2x inloggen voordat je verder komt.
We loggen in op Novell met Windows NT
p.s.
Windows XP P4-3.0GHz / 512+512mb / 80gb
Een hele rij microsoft certificeringen.
A wise man's life is based around fuck you
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq