Toon posts:

[XP] Na RDP gebruikt te hebben 2x inloggen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik RDP heb gebruikt om een computer overtenemen, moet ik op die computer 2x inloggen voordat ik verder kom in het domein. Heeft iemand dit probleem ook?

Met vriendelijke groet,

Bas

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-03 15:44
Waarschijnlijk 1x om connectie te maken, hier connect je naar een bestaande verbinding.

Daarna inloggen om het werkstation te unlocken ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:53:
Nadat ik RDP heb gebruikt om een computer overtenemen, moet ik op die computer 2x inloggen voordat ik verder kom in het domein. Heeft iemand dit probleem ook?

Met vriendelijke groet,

Bas
LoL ?

Welk systeem log je nu op aan ? Staat alleen dat je een XP bak wilde overnemen.. RDP is Remote Desktop Protocol, mischien ook handig met welke tool je het gedaan hebt.. Rest van je specs zie ik niet staan, wat heb je zelf geprobeerd ?

Sorry, maar mijn glazen bol doet het op dit moment niet !!

• evil_elmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02 17:03
mhoogendam schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:57:
Waarschijnlijk 1x om connectie te maken, hier connect je naar een bestaande verbinding.

Daarna inloggen om het werkstation te unlocken ?
meest waarschijnlijk wel ja,
doen de windows 2000 servers hier op me werk ook

Verwijderd

Topicstarter
De pc die we remote overnemen is bestemd als een DTP machine wat inhoud dat mensen hierop kunnen photoshoppen en websites maken (frontpage)i.v.m. dure licenties van bepaalde programma's. Als ik achter de DTP machine zit dan kan ik inloggen en weer uitloggen en weer in 1x inloggen, echter als mensen hem overgenomen hebben en weer uitloggen moeten we zowel als RDP als zelf achter de pc 2x inloggen voordat je verder komt.

We loggen in op Novell met Windows NT

p.s.
Windows XP P4-3.0GHz / 512+512mb / 80gb

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 11:10 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zijn de inlog schermen nog verschillend toevallig of zien die er exact hetzelfde uit als je twee keer aanlogt? Staat er een password beschermde screensaver op? Is dit reproduceerbaar op een ander toestel ook?

Ik zet verder nog even de Windows versie in je topic titel - let hier aub ook zelf op :)

Verwijderd

je geeft een beetje vage info, Novell kwam ook spontaan uit de lucht vallen ?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:04:
De pc die we remote overnemen is bestemd als een DTP machine wat inhoud dat mensen hierop kunnen photoshoppen en websites maken (frontpage)i.v.m. dure licenties van bepaalde programma's. Als ik achter de DTP machine zit dan kan ik inloggen en weer uitloggen en weer in 1x inloggen, echter als mensen hem overgenomen hebben en weer uitloggen moeten we zowel als RDP als zelf achter de pc 2x inloggen voordat je verder komt.

We loggen in op Novell met Windows NT

p.s.
Windows XP P4-3.0GHz / 512+512mb / 80gb
novell met NT, ik gok erop dat het te maken heeft met het aanloggen op Nt en op novell dat hij dan apart wil doen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1