Toon posts:

[Access 2003] beveiliging werkt niet meer correct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb een mooie database geklust in Access. Deze heb ik gister mooi beveiligd met gebruikers en admins etc. Nu werkt het om een of andere reden niet meer. Als de database wordt opgestart wordt er niet meer naar een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd en ik schijn ook niet alle rechten meer te hebben. Ik kan bij security - users/group accounts ook de gemaakte accounts niet meer terug vinden... wat is hier gebeurd?? En hoe los ik het op?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ga maar eens zoeken naar informatie over system.mdw. Dat is het bestand waarin dit wordt opgesdlasgen

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje wel, maa rprobleempje is dat ik niet overal bijkan, ik word standaard ingelogd als admin maar kan bijvoorbeeld geen tabel links meer aanpassen etc. Ik heb nu alle objecten naar een lege database gesleept, maar nu doet mijn schakelbord het niet meer???