• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Goedemorgen,

Speciaal voor deze vakantie heb ik een digicam gekocht (canon powershow A530), hoewel ik eigenlijk niet zoeen foto mens ben bevalt het eigenlijk toch wel.

Nu is mijn vakantie bijna over en hebben we ruim 300 foto's gemaakt. Nou heb ik geen zin om deze allemaal te laten ontwikkelen en in een normaal foto album te plakken, dus wil ik eigenlijk wat anders, maar ik weet niet zeker of het bestaat.

Ik zoek een mapje zeg te grootte van een A5 velletje waar ik bijvoorbeeld 10 tot 15 leukste foto's in kan doen die ik wel heb laten ontwikkelen en als laatste een dvd'tje erin met de rest van de foto's waar ik een leuke slideshow met muziek van heb gemaakt met iPhoto/iDvd.

Heeft er iemand enig idee of zoiets bestaat en zo ja waar ik dit (online) kan kopen ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoiets :?

Afbeeldingslocatie: http://www.qem.nl/b/?id=15090&A=510358

Oftewel: gewoon een a5 insteekhoes :) Passen als het goed is precies twee foto's boven elkaar in. En dan gewoon een A5 ringband ofzo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Attilla
Hmm, is best moeilijk in text uit te drukken. :P

Nee, dat niet geen ringband iniedergeval, gewoon een foto hoesje.

Verwijderd

Of het standaard bestaat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de betere kantoorspullen handel gewoon hoesjes verkoopt waar je een CD of DVD in kan doen die je vervolgens kunt inplakken in een fotoalbum. die hoesjes hebben zelf al een plakrand op de achterkant, dus wat je dan eigenlijk nog moet hebben is een klein type fotoalbum.

• Attilla
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:24:
Of het standaard bestaat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de betere kantoorspullen handel gewoon hoesjes verkoopt waar je een CD of DVD in kan doen die je vervolgens kunt inplakken in een fotoalbum. die hoesjes hebben zelf al een plakrand op de achterkant, dus wat je dan eigenlijk nog moet hebben is een klein type fotoalbum.
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook mappen voor dvd's daar kan ik zo er eentje uithalen. Maar ik zoek dus meer iets wat er al bestaat, dat ziet er vaak toch wat netter uit en dan kan ik zoiets hebben voor elke vakantie bijvoorbeeld.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Ook het opbergen van je foto's is een deel van de workflow, schopje naar FGW dus :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1