E6600 met welk moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-02 22:26
Nu ik over het algemeen uit ben over welke configuratie ik ga nemen (E6600, X1900XT, 2GIG etc etc.) zit ik nu alleen nog vast bij het moederbord. Ik weet zoiezo al niks af van moederborden, laat staan het hele topic erover.

Ik ga niet overclocken, althans nog niet, en zoek een moederbord tussen de 50 en 150 euro die het beste past bij de processor.

Ik heb gehoord dat de Asrock ConRoeXFire-eSATA2 erg goed is en een goede keuze is voor die prijs. Opzich mag het moederbord wel wat meer kosten, dus ik dacht toen aan de GigaByte GA-8N-SLI Pro, de Asus P5LD2 Deluxe of zoals in de best buy editie staat: de Asus M2N-SLI Deluxe. Welke zou ik het beste kunnen nemen van deze 3, gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Of zou ik beter kunnen wachten op een ander moederbord of uberhaupt een ander moederbord kunnen/moeten nemen?

Alvast bedankt!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

M2N-SLI? Is dat geen AM2-bord? En was dit niet duidelijk genoeg voor je zoektocht want daar is ook al gediscussieerd over wat je moet/mag en kan voor je CPU.

Tip: kijk even in PM&G-subforum...

[ Voor 60% gewijzigd door MAX3400 op 03-08-2006 01:18 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

yok schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:12:
Ik weet zoiezo al niks af van moederborden, laat staan het hele topic erover.
Dat topic is nou juist een mooie manier om iets over moederborden te leren. Nu wacht je af tot iemand je een antwoord voorkauwt en leer je zelf er helemaal niks van.

• yok
Dat is niet waar. Ik wou me laten adviseren op dit forum aangezien hier wel mensen zijn met verstand ervan. Al die chipsets etc. vind ik nu even te moeilijk met de kleine vrije tijd die ik heb. En in dat topic wordt gepraat over SLI, over iets van PCgeheugen en nog veel meer. Ik weet niet eens wat het betekend, laat staan wat ik moet kiezen. Daarom vraag ik ook om hulp. Van zo'n topic waar iedereen op zo'n niveau praat over moederborden kan ik echt niet leren, al zou ik het zelfs willen. Ik weet net hoe ik een IDE HD aan moet sluiten en deze op master of slave moet zetten. Kan je nagaan...

• yok
MAX3400 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:15:
M2N-SLI? Is dat geen AM2-bord? En was dit niet duidelijk genoeg voor je zoektocht want daar is ook al gediscussieerd over wat je moet/mag en kan voor je CPU.

Tip: kijk even in PM&G-subforum...
Ja, en daar ben ik ook veel wijzer van geworden en 2 andere keuzes gemaakt. Door dat succes dacht ik, laat ik het nog eens vragen over het laatste dingetje waar ik nog over twijfel. Want dat was nog niet geheel duidelijk voor mij.

Verwijderd

Ik zou voor die budget een van deze twee kiezen

MSI P965 Platinum
http://www.azerty.nl/prod...p965-platinum-retail.html

Asus P5B
http://www.azerty.nl/prod...9468/asus-p5b-retail.html

• yok
Bedankt, ik zal eens gaan vergelijken en wat reviews zoeken.

• hello_moto
  • Laatst online: 20:00
Idd, maar je nijgt dan naar de P5B _/-\o_

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie de sluitmessage van mijn collega in je vorige topic :)

Wederom weinig zelfonderzoek en daarom gaat je topic op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.