Paginanummering in Word 2003 klopt geen hout van...

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo,

Ik heb de search meerdere malen doorzocht en ik vond een hoop over de paginanummering bij MS Word, maar mijn probleem is er nog niet mee opgelost.
Vandaar deze vraag.

Ik wil graag de pagina's in Word automatisch laten nummeren. Invoegen -> paginanummers -> OK.
Zou goed moeten werken, maar er klopt werkelijk geen hout van. Hij begint te tellen bij 1 tot 10 en dan begint ie weer opnieuw bij 1 en loopt ie wel door tot 16 in dit geval.
Als ik ze weer weghaal en ze opnieuw invoeg loopt ie ineens maar door tot 9 en begint ie weer opnieuw te tellen. Soms laat ie zelfs meerdere paginanummers door elkaar zien. Soms begint ie bij 1 en zijn alle opvolgende pagina's ook 1. Oftewel er klopt werkelijk geen hout meer van!
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon vooruit te tellen? Of zie ik iets over het hoofd?

Het maakt verder niet uit welke instellingen ik probeer, als beginnen bij... of doorlopend vanaf vorige sectie enz...

Edit: ik vermoed dat het iets met secties te maken heeft, maar hoe reset ik die allemaal?

[ Voor 4% gewijzigd door MNECMotU op 03-08-2006 00:06 ]

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je hebt een aantal begin van paginasecties gemaakt. Kijk eens bij beeld->normaal (geloof ik), en kijk waar je page-breaks oid heb staan. De tussenliggende moet je dan allemaal verwijderen.
offtopic:
sorry voor het vage verhaal, maar nu @ linux heb ik zo gauw geen MS Word bij de hand