Toon posts:

Nintendo 64 games + accessoires ... RETRO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit reeds geruime tijd te denken wat nieuw leven in m'n oude Nintendo 64 te blazen.
Ik zoek nu geduchtig games en accessoires voor de console.
Er zijn zo nog een paar pareltjes die ik nog niet heb:
-Conker Bad Fur Day
-Paper Mario
-Banjo Tooie
-etc etc

Ik zoek ook naar goedwerkende accessoires, vooral controllers dan.
Liefst alles in complete, verzorgde doos, met alle boekjes erbij.
't Is om te verzamelen vooral.

Nu zijn mijn vragen:
Waar haal je zulke spullen best? Zijn ze überhaupt nog verkrijgbaar in sommige gamewinkels?
Op marktplaats en ebay enzo staat wel eel wat, maar dat is allemaal zo omslactig en onpersoonlijk. Zo kan je de materie niet vastpakken, zie je :).

Kan je die dingen vinden op rommelmarkten (dan is er mss toch nog 1 reden om ernaar toe te gaan :) )? Zijn er misschien inboedels beschikbaar er en der?
Zijn kringloopwinkels misscien een optie?

In het kort: waar zoek ik dus best?
Dan kan ik op basis van uw advies tenminste gericht gaan zoeken ;).

mvg,
driesel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
misschien kan je gamewinkels proberen?
In groningen heb je er 2 goede volgens mij, dimension plus(www.dimensionplus.nl) en nedgame(www.nedgame.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het is dat ik nog een Nintendo 64 heb met alle accessoires en al die games (nee, ik wil ze niet kwijt), maar ik heb laatst nog een aantal games gekocht ervoor. Je zal ervoor naar Engeland moeten gaan, daar hebben ze zoveel games winkels (in één winkel maand terug hingen gewoon nog 100 verschillende N64 games). Al die shops heten Game of Gamestop oid, misschien kun je vanaf buitenland verzenden. En anders gewoon via Marktplaats natuurlijk, die cartridges van de N64 zijn niet kapot te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Je zal zoals je zelf al zegt gewoon via een marktplaats of en ebay kunnen kijken. Er zijn nog winkels die de spellen tweedehands inkopen en verkopen, maar dat is wel de hoofdprijs die je ervoor betaald dan. Kan je beter geluk hebben op een, zoals je al zei, marktplaats of ebay.

Verder neem ik niet aan dat kringloop winkels dit soort spul zullen hebben aangezien die meer naar eerste levensbehoefte kijken en niet extra luxe ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:24
Vergeet niet de geheugen uitbreiding te nemen (mits je 'm goedkoop kan krijgen).