Toon posts:

Philips Vespa Pro in Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het iemand gelukt om dat ding in Windows 2000 Pro aan de praat te krijgen? Of weet iemand waar ik er drivers voor zou kunnen vinden?

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Werkt hier prima onder w2k-pro.. Volgens mij heb ik hem gewoon geinstalleerd met de bijgeleverde drivers. Installeer hem wel zoals beschreven staat in de handleiding, anders lukt het niet. (Ik deed het dus eerst op m'n eigen manier, wat dus inderdaad niet wou ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren wordt er hier naar de file vfwwdm.drv gevraagd... die kan ik echter nergens vinden.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 14:36

Arfman

Drome!

DAT EXACT HETZELFDE HEB IK OOK !!! JOEPIE !!! IK BEN TOCH NIET GEK !!!

Ik heb dat al verschillende keren gevraagd hiero..steeds stuurden mensen mij drivers...varierend van 1.1 tot 1.4..maar geen van allen werkte....dus het zal bij jou ook wel nooit gaan werken..ik heb nu een camera van 200 piek in het stof liggen. Philips, let's make things better....

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm das niet echt het antwoord waar ik op zat te wachten :'(

Hopen dat er toch iemand een oplossing heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Hehe.. ik heb eindelijk de nieuwste drivers gevonden op de philips site... wat een drama is dat zeg. Maar goed ze staan hier voor de liefhebbers:

http://www.pc-cameras.philips.com/drivers.html

Als het goed is moet het daarmee lukken.

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge-jonge, nu dit weer:

De update moet je over je bestaande installatie installeren. Nu kun de camera alleen installeren in Win2k vanaf versie 1.3, en die heb ik dus niet. Ook kan ik-em niet op de site vinden. Heeft iemand deze drivers misschien voor me of weet iemand waar ze te vinden?

• Arfman

Arfman

Drome!

Yup Insomnia, heel triest. Erg is ook dat ik hier nog gevraagd heb, of dit een goeie camera was, en offie onder W2K werkte. Tuurlijk Arfman, dat ding werkt als een tierelier hiero !

Ik heb er nog geen single frame mee kunnen campturen onder W2K, 't is maar dat je het weet. SAT AWAY FROM PHILIPS !

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arfman

Arfman

Drome!

Hehehe...zie je wel..geen mens die het antwoord weet.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb Philps een mailte gestuurd. Die zeggen dat je eerst de oude versie moet installeren totdat je een foutmelding krijgt. Daarna moet je de update installeren...NOU MOOI NIET. Fuck ding doet het nogsteeds niet. Krijg ik een foutmelding dat er eerst een key moet worden verwijderd....MAAR WELKE:?

Ik kan je dus aanraden Philips een mailte te sturen Ze reageren vrij snel:)

Money for nothin' and your chicks for free

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Als je even in vestawebupdate15.txt (op [url="http://www.pc-cameras.philips.com)"]www.pc-cameras.philips.com)[/url] kijkt zie je daar beschreven hoe je de reg. keys kunt verwijderen (via "remove/unplug a device")

Als dat niet werkt, ga je in regedit naar hkey_local_localmachine/system/controlset/enum/usb (kan iets anders zijn op andere PC's) en delete de gehele USB key! PC herstarten en opnieuw installeren met de vestawebupdate15.exe file (dus niet eerst de oude CD installeren tot aan de foutmelding, is niet nodig!!) Wel ff camera unpluggen voor de tijd.

Systeemspecs
PV Installatie

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik kan met die nieuwe 1.5 drivers mijn Vesta Pro zonder probs aan de praat krijgen. Volgens mij moest je gewoon die shit installeren, camera inpluggen. Dan begint ie te zeuren en dan verwijs je hem gewoon naar de dir waar hij die zooi heeft geinstalleerd. En klaar is Skoezie...
Pagina: 1