ik heb een probleem. Ik zal mijn geschiedenis met jullie delen
1e kaart geforce 4 mx > tv out prima in kleur
2e kaart geforce fx 5200> prestaties slecht , maar tvout prima in kleur
nu nieuwe computer met geforce 7300 GS
Ik heppie de peppie even filmpje kijken met vriendin... steek de s-video-plug in mijn nieuwe videokaart en de scart zat nog in de tv.. even clone aanzetten en.....
ZWART WIT
* hij staat op PAL (netherlands)
* De uitgang van mijn tvout is dus een svideo en die gaat via een draad over in een scartplug die gaat in mijn tv.
* ik heb alle 0/AV/video/ext tv kanalen geprobeerd op 2 tv's (geen gewenst resultaat)
* met de output instelling geklooit>> er gebeurd het volgende:
>onder select tv format ---> advanced settings ----> video output format:
1 auto select> Beeld is scherp maar zwart wit
2 Composite video out> Beeld op tv wordt 1 sec kleur en dan helemaal zwart
3 s-video-out> Beeld is scherp maar zwart wit
Vooral 2 frustreerd mij... heel kort krijg je normaal kleurenbeeld en dan plotseling zwart (geen enkel beeld ) op de tv. Heb het ook op een andere tv geprobeerd./.. op alle 0/av/ext kanalen.. zelfde verhaal...
Heb geen direct s-video aansluiting in mijn tv./. anders had ik hem daarop aangesloten
Misschien ondersteunt deze kaart geen scart uiteinde meer??
Wat wel anders is, is dat er nu in de voorkeursettings overal HDTV staat inplaats van gewoon TV, maar volgens mij heeft dat er geen ruk mee te maken...
Heb de allernieuwste driver.. en het programma tvtool al geprobeerd..., force tv connection al uitgevoerd maar het leverd allemaal niet op...
iemand een tip???
glenn
1e kaart geforce 4 mx > tv out prima in kleur
2e kaart geforce fx 5200> prestaties slecht , maar tvout prima in kleur
nu nieuwe computer met geforce 7300 GS
Ik heppie de peppie even filmpje kijken met vriendin... steek de s-video-plug in mijn nieuwe videokaart en de scart zat nog in de tv.. even clone aanzetten en.....
ZWART WIT
* hij staat op PAL (netherlands)
* De uitgang van mijn tvout is dus een svideo en die gaat via een draad over in een scartplug die gaat in mijn tv.
* ik heb alle 0/AV/video/ext tv kanalen geprobeerd op 2 tv's (geen gewenst resultaat)
* met de output instelling geklooit>> er gebeurd het volgende:
>onder select tv format ---> advanced settings ----> video output format:
1 auto select> Beeld is scherp maar zwart wit
2 Composite video out> Beeld op tv wordt 1 sec kleur en dan helemaal zwart
3 s-video-out> Beeld is scherp maar zwart wit
Vooral 2 frustreerd mij... heel kort krijg je normaal kleurenbeeld en dan plotseling zwart (geen enkel beeld ) op de tv. Heb het ook op een andere tv geprobeerd./.. op alle 0/av/ext kanalen.. zelfde verhaal...
Heb geen direct s-video aansluiting in mijn tv./. anders had ik hem daarop aangesloten
Misschien ondersteunt deze kaart geen scart uiteinde meer??
Wat wel anders is, is dat er nu in de voorkeursettings overal HDTV staat inplaats van gewoon TV, maar volgens mij heeft dat er geen ruk mee te maken...
Heb de allernieuwste driver.. en het programma tvtool al geprobeerd..., force tv connection al uitgevoerd maar het leverd allemaal niet op...
iemand een tip???
glenn