Hoi, bij mijn Asus a8n sli deluxe is laatst het northbridge fannetje uitgevallen. Dus heb ik net ff een zalman pasief koelertje gehaald en erop gezet. Maar toen ik me systeem opstarte herkende die de cdrom-spelers niet. dus heb ik de hdd met de cdspelers verwisseld en wat blijkt nou; het secundaire IDE kanaal werkt niet meer. Heb ik nu nog garantie of is het nog te redden?
Wat staat er in je garantievoorwaarde? Heb je al gekeken of je nog binnen de garantietermijn zit? Heb je al contact opgenomen met de verkopende partij van jouw moederbord?
Als jij deze 3 vragen kan beantwoorden heb je gelijk een antwoord gevonden op je eigen vraag.
Als jij deze 3 vragen kan beantwoorden heb je gelijk een antwoord gevonden op je eigen vraag.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
als het fannetje niet door jouw toe doen is uitgevallen .. zou ik em terug sturen, want dan is het waarschijnlijk een fabrieks fout. Bij mij 1e A8N-SLI deed me VGA aansluiting het niet, via google kan je wel meerdere forums vinden waarbij blijkt dat er bij dit bord soms iets kapot is/gaat. Als het je eigen schuld is .. vervalt je garantie neem ik aan.
Ow, hint: NIET terugsturen of bellen met Asus NL. Helaas heb ik slechte ervaringen daarmee want het lijkt wel een soort van callcenter ergens in een schuur met 1 persoon in dienst.
Ik zou persoonlijk de leverancier van het bord (waar je m dus gekocht hebt) even bellen wat de procedure moet zijn voor dit defect.
Ik zou persoonlijk de leverancier van het bord (waar je m dus gekocht hebt) even bellen wat de procedure moet zijn voor dit defect.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Daarvoor kun je het beste bij je PC-boer of de mobofabrikant terecht.
Dit topic gaat in ieder geval dicht, garantieperikelen hebben niks met hardware te maken. Mocht je alsnog in problemen komen, dan kun je een poging in Stuffis Generalis wagen (zodra je er toegang toe hebt, zie ook de FAQ van LA). Anders is www.staiksterk.nl ook aardig.
Dit topic gaat in ieder geval dicht, garantieperikelen hebben niks met hardware te maken. Mocht je alsnog in problemen komen, dan kun je een poging in Stuffis Generalis wagen (zodra je er toegang toe hebt, zie ook de FAQ van LA). Anders is www.staiksterk.nl ook aardig.
[ Voor 65% gewijzigd door BalusC op 03-08-2006 06:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()