Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds ongeveer 1,5 jaar een Nokia 6100. Hij heeft altijd goed gedaan en weinig problemen mee gehad. Zo af en toe is ie een keer gevallen maar daarna deed hij het altijd nog.

Ik zet 'm vaak 's avonds uit en de volgende ochtend weer aan. Eergisteravond netjes uitgezet zonder problemen en gisteren halverwege de dag wilde ik hem weer aanzetten, maar dit ging niet. Wat er gebeurd is t volgende:

- Ik druk op aanknop bovenaan.
- De backlight gaat aan(beetje blauwig licht zoals gewoonlijk)
- De backlight wordt wit (ook normaal)
- Het scherm pincode intoetsen komt ervoor
- En direct daarna gaat de backlight weer uit en verdwijnt ook het beeld(het is echt niet te zien)

Het maffe is dat als je daarna wat knopjes indrukt de backlight soms zowaar weer even aanknipperd, maar vrijwel direct weer uitgaat. Het klakkeloos intypen van de pincode werkt niet, want hij valt dus steeds uit. Daarna moet je meestal weer vooraan beginnen met de code.

Wat ik al gedaan heb:

- 'm aan de lader gehangen, dan doet hij het nog niet
- Geconstateerd dat de lader heel is, omdat m'n telefoon netjes *piep* zegt als je hem aan de lader hangt.
- De batterij er eens uitgehaald en weer ingestopt
- Even gekeken of er geen lading stof tussen de contactjes zat.
- Sim-kaart eruit en eens proberen te starten(valt ie ook weer uit).

Ik weet het niet meer...., zijn er mensen die enig flauw benul hebben wat eraan kapot kan zijn? Ik ga proberen of ik even een nieuw accu van iemand kan proberen, maar ik vrees dat t daar niet aan ligt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Ik heb er inmiddels al een nieuwe Accu ingehad. DIt hielp niets