Toon posts:

Domein naam "verhuizen"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een domein met .nl en die hebbik dus geregistreed bij freehosting.nl omdat ik geen kvk nummer heb. maar mijn moeder heeft een klein bedrijfje maar dus ook een kvk nummer. Is het dan mogelijk om het domein dan over te zetten naar mijn moeders kvk nummer? en dan bijvoorbeeld met die domeinnaam naar widexs gaan zodat ik ook de DNS een beetje kan veranderen want dat kan niet bij freehosting.
Mijn moeders bedrijf's naam lijkt totaal niet op mijn domeinnaam..

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

das geen enkel probleem eigenlijk.. Maar bij FreeHosting wordt alles een probleem..

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx dat wordt dan weer 2 maanden stoeien met freehosting! :(
owja ff edit:
Je kan toch wel 2 domeinen op 1 kvk nummer? voorals mijn moeder ooit nog een eigen domein wil.

Verwijderd

En hoe moet ik dat dan doen?
gewoon naar freehosting mailen wat ik wil en dan mijn kvk nummer geven en dan doen zij dat automatisch ofzo?

ff uitleg voor mijn naam, ik zit hier achter de p.c. van mijn broer

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:19

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik denk niet dat je de domeinnaam zomaar van freehosting zult krijgen... Waarschijnlijk zal er een behoorlijke afkoopsom aan vast zitten... Zij hebben namelijk al minimaal $ 65,- voor de naam moeten betalen, en ik denk dat je wel op het dubbele mag rekenen als afkoopsom...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

$65 voor een .nl ? Echt niet !
Dat kost ze maar 15 piek

Verwijderd

Freehosting zal wel heel erg gaan zeuren. Denk dat je hem moet kopen voor 100 piek, Let op: een verhuizing word bij de sidn beschouwd als nieuwe registratie dus je moet ook nog is extra registratie kosten betalen !

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ook is het heel erg fijn dat Freehosting geen domeinen regt via network solutions dus het is een papierwerk en een zooi om dat te regelen bij freehosting.

Ik ben zelf idd ook van freehosting naar widexs gegaan, maar dat heeft een maand geduurd :(

Be Prepared!

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
seppie wat was je kwijt?

Verwijderd

Freehosting.nl verhuist geen domeinnamen die geregistreerd zijn op hun eigen naam. Helaas heb ik dat moeten meemaken, maanden gezeurd... Vandaag, na zes maanden eindelijk antwoord dat het helaas niet kan.... :r:r:r

Verwijderd

Hehe, op m'n werk zijn we deelnemer van de SIDN, ik kan zo dat domein overnemen >:) maar ik weet alleen niet of ze dat accepteren bij freehosting :)

Het probleem zit dus inderdaad bij die freehosting :r :r :r zooi...ALTIJD een domein op je eigen naam (laten) registreren...dan ben jij degene die er de baas over is en ieder moment weggaan bij de huidige provider...maar als er bij Organisation freehosting staat heb je inderdaad pech en kun je niet om ze heen...

[update]
zie: www.sidn.nl/bestaat.lp
[/update]

Verwijderd

Het moet mogelijk zijn zoals hier vermeld de domein over te zetten op jouw moeder haar KvK alleen erg moeilijk ! Je kunt gerust meerdere NL domein op 1 KvK zetten ! Geen enkel probleem ! Je dient wel rekening te houden met de kosten voor de verhuizing a het volledige bedrag dat een provider ook rekent voor de REG van een NL domein.

Succes !
Pagina: 1