[2000/XP] Appget - testen versie-beheer-programma

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Ik ben een applicatie aan het maken genaamd 'appget'. Dit wil ik graag met jullie delen, omdat:
• er mogelijk een boel GOT-ters zijn die het een handig programmaatje vinden
• het goed getest moet worden, en er vast ook wel wat GOT-ters zijn die dat leuk vinden

offtopic:
Ik heb al eens eerder een programmaatje gemaakt genaamd TweakCheck wat toen ook via GOT is getest en dat was best succesvol (het programma bestaat inmiddels niet meer, omdat tegenwoordig rss-sheets voldoen, maar het testen / uitbreiden van het programma naar aanleiding van feedback in dat topic liep erg goed)

Wat is Appget?
Appget is een versie-beheer programma. De doelstelling is het snel opmerken van updates van de op je computer geïnstalleerde programma's.

Hoe werkt het?
Zodra het programma start, worden de namen en versies verzameld van de geïnstalleerde programma's op de computer.
Vervolgens worden deze gegevens (anoniem) aan de online database toegevoegd en vergeleken met de versie-informatie die al online staat.

Hierna krijg je in het programma per applicatie te zien of er nieuwere versies aanwezig zijn.

Doordat meerdere mensen de versie-informatie naar de server sturen, ontstaat er dus naar mate er meer gebruikers zijn een steeds actueler en beter versie-bestand.

Je zou het kunnen vergelijken met een p2p-systeem waarbij het aantal gebruikers vaak in verhouding staat met de kwaliteit van je download.

Toekomstige functionaliteit?
• automatisch downloaden van updates van applicaties
• favorieten lijst opslaan (om na bijvoorbeeld een herinstallatie van je pc direct een lijst met jouw favoriete programma's te kunnen downloaden)
???

licentie
Het is een hobby projectje en is hierdoor uiteraard een freeware-applicatie.

Wat ik dus van jullie wil vragen is om naar het programma te kijken, en aan te geven of jullie het wat vinden, wat er anders zou moeten, wat je er bij zou willen hebben, etc.

download
versie 0.1
versie 0.2
versie 0.3
versie 0.4
versie 0.5 - 13 februari 2007
versie 0.6 - 21 juli 2007

screenshot (versie 0.3)
Afbeeldingslocatie: http://www.appget.nl/appget_screenshot_03.jpg

offtopic:
Ik hoop dat dit topic mag. Ik vind het zelf altijd leuk om nieuwe software uit te proberen, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben. Mede hierom dan ook dit topic

[ Voor 2% gewijzigd door JozyDaPozy op 21-07-2007 22:26 . Reden: nieuwe versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Een aantal dingen werken niet of kunnen anders:
  • Kan venster niet resizen.
  • Loop vast als ik op 'verzenden & ontvangen' druk.
  • Columns resizen kan niet.
  • Ik zou graag alleen een lijst zien van me Out-data applications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
questa schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:27:
Een aantal dingen werken niet of kunnen anders:
  • Kan venster niet resizen.
  • Loop vast als ik op 'verzenden & ontvangen' druk.
  • Columns resizen kan niet.
  • Ik zou graag alleen een lijst zien van me Out-data applications.
Er is inmiddels een nieuwe versie, waarin deze dingen zouden moeten zijn opgelost.
Je kan 'm downloaden vanuit dit topic (dat iets harder gaat dan dit topic)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:43

drice

Loading...

Ik heb het net even geinstalleerd. Perfect programma.

Alleen geeft ie aan dat versie 9 nieuwer is dan versie 10
gaat om Symantec Antivirus (corporate edition)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
drice schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:27:
Ik heb het net even geinstalleerd. Perfect programma.

Alleen geeft ie aan dat versie 9 nieuwer is dan versie 10
gaat om Symantec Antivirus (corporate edition)
Die bug is inmiddels uit versie 0.3, die dit weekend uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
JozyDaPozy schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:09:
[...]

Die bug is inmiddels uit versie 0.3, die dit weekend uitkomt ;)
versie 0.3 staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik zou ook steeds even de startpost bijwerken met een linkje naar de meest recente versie.

En verder is het misschien handig om beta en final versies te kunnen onderscheiden. Ik draai bijvoorbeeld CDex v1.51 en versie 1.70 zou de laatste zijn. Echter, dit is momenteel nog een beta. Hoe je dit zou kunnen onderscheiden: geen idee eerlijk gezegd. Misschien zouden gebruikers dat handmatig aan moeten kunnen geven ofzo voordat het aan de database wordt toegevoegd.

[ Voor 67% gewijzigd door Stamgastje op 13-08-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Beta en final ben ik nog mee bezig. Nieuwe versie (0.4) staat nu online. Zal startpost ook even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toch bezig bent voeg dan meteen even driver support toe :P

Volgens mij is zoiets al vaker uitgevonden maar toch een leuk project om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom hier niet door de proxy heen schijnbaar (na instellen van Proxy)

Thuis werkt ie prima overigens .

code:
1
2
3
4
5
6
7
<09:42:38> Application Started
<09:42:38> Reading applications...
<09:42:38> 60 Applications found
<09:42:40> Start synchronizing...
<09:42:40> Error: Access violation at address 0049933C in module 'agrun.exe'. Read of address 0000001C
<09:42:40> Synchronizing result: Error connecting to server!
<09:42:40> End of synchronizing

Heb trouwens nog wel ergens stukje code voor je voor auto proxy detectie (detectie via IE cq WIndows instellingen).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dit is idd een heel handig programmaatje. Niet dat ik er nou zo op gebrand ben om van alles perse de nieuwste versie te gebruiken, maar voor potentieel onveilige programma's (die met het internet verbonden zijn) kun je wel even snel zien of er updates zijn :)

ALleen misschien een idee om een andere naam voor het progje te kiezen. Bij appget dacht ik even aan een soort apt-get (linux) voor windows (wat me trouwens wel ideaal zou lijken :P). Dit progje is toch wel iets anders dan apt-get.

PS. Ik ben wel benieuwd hoe je aan al die versie-info komt? Ik neem aan dat je dat niet aldoor handmatig bijhoudt??

PS2. Misschien ook wel handig om per update aan te geven of die kritiek is of niet. Bijv. bij een webbrowser is het belangrijker om up to date te zijn dan bij een plaatjes-resizeprogramma oid.

[ Voor 23% gewijzigd door Palomar op 15-08-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Mooi initiatief; heb het ook geinstalleerd. Via de Proxy doet ie het ook perfect.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS. Ik ben wel benieuwd hoe je aan al die versie-info komt? Ik neem aan dat je dat niet aldoor handmatig bijhoudt??.
Als je genoeg gebruikers hebt dan gaat dit bijna automatisch. Er is altijd wel iemand die zelf een programma snel update waardoor deze versie nummers in de database komen te staan.

[edit]
Oeps verkeerde PS :+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik neem aan dat je mijn eerste 'PS" wild equoten? ;) Maar dat is idd een aanneembare methode. Had er nooit aan gedacht dat de info van de gebruikers zelf komt ;) Alleen hopen dat er geen grapjassen bij gaan zitten die handmatig versienummers gaan ophogen zodat het progje niet meer klopt (al kun je die er wel uitfilteren met wat algoritmetjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de nieuwe update aan alle gebruikers kunnen weergeven als bv minimaal vijf mensen deze hebben aangemeld bij je database. Hierdoor is het niet mogelijk voor 1 persoon om valse gegevens op te sturen.

Als je ze allemaal handmatig zou willen controleren dan heb je daar met een heel team nog niet genoeg tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Leuk initiatief - al eens gekeken of je niet gebruik kan maken van de Meuktracker (http://tweakers.net/meuktracker) om bv. extra informatie te geven bij updates ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
Tof programmaatje. Vind het alleen vervelend als ik op de website klik, dat hij mijn huidige open venster over neemt. Is het misschien mogelijk dat hij een nieuw venster opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ligt aan de instellingen van je browser....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
Palomar schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:24:
ligt aan de instellingen van je browser....
Bedankt. Wist ik niet eens... 8)7
Normale links opent hij wel in een nieuw venster namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:31
Palomar schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:54:
Dit is idd een heel handig programmaatje. Niet dat ik er nou zo op gebrand ben om van alles perse de nieuwste versie te gebruiken, maar voor potentieel onveilige programma's (die met het internet verbonden zijn) kun je wel even snel zien of er updates zijn :)

ALleen misschien een idee om een andere naam voor het progje te kiezen. Bij appget dacht ik even aan een soort apt-get (linux) voor windows (wat me trouwens wel ideaal zou lijken :P). Dit progje is toch wel iets anders dan apt-get.

PS. Ik ben wel benieuwd hoe je aan al die versie-info komt? Ik neem aan dat je dat niet aldoor handmatig bijhoudt??

PS2. Misschien ook wel handig om per update aan te geven of die kritiek is of niet. Bijv. bij een webbrowser is het belangrijker om up to date te zijn dan bij een plaatjes-resizeprogramma oid.
aptget is niet zo heel erg anders dan dit. het verschil is dat appget niet zijn eigen repositories of sources.list heeft, maar als het goed is wel een downloadknop.

het hele systeem van software insteleren is bij wondows nou eenmaal downloaen -> instaleren (-> reboot)

en bij aptget is dit selecteren -> alles downloaden -> alles instaleren (->reboot bijvoorbeeld bij een nieuwe kernel)

internet is de repositorie, en sources.list zou dan wel heel erg lang worden, maar toch is er een mogelijkheid van downloaden dmv downloadknop. ook heeft apt get een zoekfunctie, en een functie die omschrijving van programmas kan geven. bij apt.get wordt tijdens het isntaleren rekening gehouden met afhankelijkheden, en bij appget niet. bij debian zijn pakkeetten ook zo gemaakt dat ze automatisch samen kunnen werken indien er afhankelijkheden zijn, maar zodra je niet meer bij debian blijft is dt niet meer zo, ( en zo is dat ook bij windows, de software die je installeert is niet door de distributiemaker( MS dus ) van te voren afgestemd en geconfigureerd.

sommige van de dingen die aptget heeft kunnen echter nog wel toegevoegd worden, en voor andere is het verschl tussen een distributie en toelevering van eigenlijk1 repositorie, met windows onmogelijk. gebruikers van appget beperken zich niet tot wat er al in staat maar voegen zelf programmas toe, zonder daarbij ook de gegevens af te stemmen op wat er al in staat (afhankelijkheden, instellingen en evt. welke programmas NIET samen kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
MADG0BLIN schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:35:
[...]

Bedankt. Wist ik niet eens... 8)7
Normale links opent hij wel in een nieuw venster namelijk.
dt kan zijn, maar het is waarschijnlijk ook wel mogelijk dit in het appget programma te regelen door een venster met nieuwe en titel aan te duiden. zo werkt het immers ook als ik in outlook op een link klik, of in de browser zelf op sommige links. het is dus zo dat als je geen target opgeeft het / een huidig window wordt gekaapt.

maar als ik dit in mijn browser IE6.x wil vernaderen, hoe doe ik dat, waarom is dt niet standaard, en opent hij dn niet ALTIJD een nieuw window als ik op een link klik?

ik stoor me er wel aan dat nu elke keer een windows wordt gekaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Zeer net programma. Ik wou 'm al eens eerder uitproberen, maar toen kreeg ik bij zowel versie 0.2 als 0.3 een error toen ik 'm wou installeren, maar 0.4 werkt netjes. Hopelijk blijf je dit programma ondersteunen, want het is heel erg handig :)

Alleen hoop ik nog wel op wat meer aanpasmogelijkheden, zoals dat informatieblokje (met timestamps enzo) uitschakelbaar, etc.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Wanneer ik het programma opstart krijg ik helaas een Acces Violation.. heb het met meerdere versies van Appget nu getest.

An unexpected error occured [0]:
Acces violation at adress 00404270 in module 'agrun.exe'. Read of 6966616A

Jammer want het lijkt me een erg handig programma. Ik hoop dat ik bij de volgende versie wel gebruik ervan kan maken.

Skiwii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Skiwii schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:42:
Wanneer ik het programma opstart krijg ik helaas een Acces Violation.. heb het met meerdere versies van Appget nu getest.

An unexpected error occured [0]:
Acces violation at adress 00404270 in module 'agrun.exe'. Read of 6966616A

Jammer want het lijkt me een erg handig programma. Ik hoop dat ik bij de volgende versie wel gebruik ervan kan maken.

Skiwii
kun je de exe eens met de parameter 'debug' opstarten. Dan zal het programma een logboekje in de applicatie-directory neerzetten met de naam 'logreg.txt' Als je me dat dan even mailt, kan ik kijken of ik er uitkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Laatst online: 10-09 17:31
heel mooi programmatje :9
Alleen hij herkent een aantal updates niet goed.
- Hij zegt dat ik FF 1.5 heb klopt ook, maar hij wil dus naar 2.0 updaten...2.0 is nog niet uit...
- zelfde verhaal bij .net framework .NET framework 3.0 is nog in ontwikkeling.

verder geen crashes of zo gehad op me xp64

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
zit er nog schot in de ontwikkekling van appget? of is het uitgestorven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even een enorm grote kick...
engelbertus schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:41:
zit er nog schot in de ontwikkekling van appget? of is het uitgestorven ??
Een tijdje geleden heb ik antwoord gehad op een aantal (lang geleden) gereportte bugs. Hij zei dat deze in 0.5 opgelost zouden zijn. Dit zijn dus dingen als '2.0b' dat nieuwer is dan '2.0', en 'august' dat nieuwer is dan 'december' oid.

De ontwikkeling zit er dus nog zeker in, waarschijnlijk niet zo snel alleen. Ik vraag me eigenlijk ook af of er support voor Vista komt, nu dat final is..

Verder zal ik het eens in de meuktracker submitten, als er een nieuwe versie is.. :)
* TheZeroorez zit eigenlijk ook wel te wachten op een nieuwe versie, en wat meer gebruikers.. :>

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 03-02-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
ik had begrepen dat er rond de kerst een versie 0.5 zou komen, maar blijkbaar heeft de ontwikkelaar het enrm druk met van alles, jammer genoeg want ik gebruik het toch best wel regelmatig om te kijken of ik nog iets kan updaten op mijn pc, zodat ik net achterloop. je kunt wel eens wat patches mislopen he en soms ziten daar wel eens gevaarlijke bug tussen ik was bijvoorbeeld mooi vroeg met het updaten naar adobe reader 7.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Wegens enorme drukte heb ik meerdere keren een nieuwe release uitgeteld. Ik heb al wel van alles aangepast, maar de versie is nog niet helemaal klaar om online te zetten.

Ik verwacht binnen nu en een paar dagen een nieuwe versie online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
mooi! ik ben erg benieuwd of die het straks ook gaat doen bij ons op het werk, waar we achter een windows 2003 SBS met ISA zitten ;-) ISA laat de url niet toe of zo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Er staat een nieuwe versie online.

De belangrijkste wijzigingen zijn
• vele incorrecte versie-vergelijkingen opgelost
• user-account functionaliteit toegevoegd. (zie settings in het programma om een account aan te maken)
• verder een boel kleine bugfixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Paar dingen die me opvallen:
  • Het programma blijft verkleind openen, terwijl ik het gewoon gemaximaliseerd afsluit. Vrijwel elk ander programma slaat dit 'gewoon' in de Windows cache op, zodat het weer opstart zoals je het afsloot..
  • Firefox 2.0b2 is nieuwer dan 2.0.0.1? Staat ook al in je mailbox btw..
  • Ik zie een splashscreen voorbij schieten, het enige dat ik zie is een wit boxje, met je naam er in, en een balkje dat op 15% ergens staat, en dat terwijl RMclock m'n processor nu op 944MHz heeft enzo. Ik denk dat het tooltje gewoon té simpel is om op een wat uitgebreidere PC een splashscreen te hebben; je kunt het niet eens zien :P
  • Een tijdje geleden heb ik Photoshop geïnstalleerd en helemaal geüpdate, en de versies van PS, Bridge, Stock Photos en meer, werden uitgelezen als 001.000.004 enzo. De nieuwste versies volgens AppGet waren 1.0.1.1 etc. Nu heb ik er toen niet bij nagedacht om het te melden, had ik een illegale versie van PhotoShop, en een wat gare Windows install.
    Vorige week heb ik er opnieuw Windows op gezet, en ik was de .iso kwijt, dus heb ik een andere (van een andere scene-groep) gedownload. Ook weer up-to-date, en wederom herkent AppGet de versies verkeerd.
  • Verder is er een groot aantal versie-bugs uit ja d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
En voor de geinteresseerden. Er is weer een nieuwe versie van Appget met de volgende releaseinfo:
• added Vista-support
• fixed Access Violation while synchronizing
• fixed some version compare bugs
• added 'start with windows' support
• added 'auto-sync'-feature
• added trayicon + balloon
• added this release-info
• position and size of application can now be saved
• added icons
• added link to online profile
• fixed alot of small other bugs

Het zou allemaal weer wat strakker en beter moeten werken. Reacties zijn welkom :)
te downloaden op http://www.appget.nl/download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Ik krijg bij het starten;

code:
1
Exception: Access violation at address 00404498 in module 'agrun.exe'. Read of address 0000000

-debug geeft geen verdere informatie (xp sp2 en), hij start verder wel op maar geeft geen programma's of niets (0.5 doet hetzelfde maar start niet door).

[ Voor 7% gewijzigd door GieltjE op 21-07-2007 22:44 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
De debug-mode zou een bestand moeten aanmaken genaamd logreg.txt
Je start appget in de debug-mode d.m.v.
start -->
uitvoeren -->
"c:\program files\appget\appget.exe" debug

In de debug-mode zal Appget debug-gegevens wegschrijven in het logbestand c:\program files\appget\logreg.txt. Als je dat bestand naar me zou kunnen mailen kan er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net ook even geinstalleerd, echt super handig programma, niks op aan te merken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
ik kom nog steeds niet voorbij de isa server op het werk.. url is niet toegestaan enig idee wat ik hieran kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
engelbertus schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:19:
ik kom nog steeds niet voorbij de isa server op het werk.. url is niet toegestaan enig idee wat ik hieran kan doen ?
Het kan aan mij liggen hoor, maar als je op het werk achter een ISA server zit, denk ik niet dat je überhaupt veel gaat hebben aan een app-checker. Je kunt waarschijnlijk toch niets installeren.
Daarbij ook ten eerste omdat er waarschijnlijk sysadmins rondlopen, en ten tweede omdat die een hekel hebben aan mensen die op eigen houtje dingen gaan lopen aanpassen (voor zover dat kan.. ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
engelbertus schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:19:
Geen idee. Geeft de applicatie die melding? Je kan een proxy instellen in Appget. Mogelijk kun je daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
---------------------------
Appget 0.6
Exception: Access violation at address 00404498 in module 'agrun.exe'. Read of address 00000000
OK
Krijg bij het opstarten van Appget, 1e keer geinstalleerd, nadat ik toestemming heb gegeven om firefox te bekijken.

voor de rest blijft de lijst met programmas leeg. Ik gebruik Vista Home edition.

[ Voor 21% gewijzigd door DRaakje op 24-07-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Zou je het nog eens kunnen proberen? Heb net hier een bericht gepost dat ik een nieuwe versie online heb gezet waarin dat mogelijk opgelost is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
isa server is volgens mij een soort proxy / firewall / bandbreedte verdeler.

ik had het met de vorige versie ook. ook als ik een proxy opgaf ( zelfde als de http proxy die we op het werk moeten gebruiken) krijg ik een foutmelding, ook als ik zelfs de admin account+wachtwoord er bij zet.

maar geeft dan geloof ik wel een andere foutmelding.
ik ben nu niet op het werk, gister wel. heb toen alles uitgezet dus.
3 weken vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Er zijn inmiddels weer wat bugs opgelost, die in sommige gevallen voor Access Violations zorgden.
Appget 0.6.7 staat online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Na wat correspondentie met de autheur van dit geweldige programma zijn ook mijn bugs verleden tijd.

Heb net een uurtje gespendeert aan het toevoegen van direct download url's zodat onze mede tweakertjes hier ook weer van kunnen genieten.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat heb je precies gedaan? Heb je het zelf bij softpedia gesubmit, of komt het vanuit het niets ineens, al die links bij 'grote' sites naar AppGet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ook daarvoor heb je programma's, zie bijv. SoftSubmit. Ik vermoed dat hij zo'n programma gebruikt heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Stamgastje op 03-09-2007 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
TheZeroorez schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:58:
Wat heb je precies gedaan? Heb je het zelf bij softpedia gesubmit, of komt het vanuit het niets ineens, al die links bij 'grote' sites naar AppGet?
Nope. Ik heb helemaal niets zelf gesubmit. Ik ben op de site een weblog gaan bijhouden en sinds die toevoeging aan de site ging het balletje opeens rollen. Wel grappig om te zien hoe dat dan opeens zo snel gaat en je na 2 dagen een review van een pagina tegenkomt over je eigen programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ff een megaschop van het topic, want de website lijkt sinds februari niets meer aan gedaan te zijn ...

Ligt het project stil ? Dit zou erg jammer zijn.
Pagina: 1