Vraag en Aanbod blijft voor iedereen schoon en bruikbaar mede dankzij degenen die zaken die niet door de beugel kunnen even melden om deze onder onze aandacht te brengen.
Het meldpunt, direct te vinden onder de titel van een advertentie aan de rechterkant maakt dit eenvoudig voor de gebruikers om een melding te maken, en maakt het eenvoudiger voor ons om snel in te grijpen of eens extra te kijken naar dingen die wellicht over het hoofd zijn gezien.
Zojuist heb ik het grootste aantal meldingen ooit gezien over een enkele (ok, twee
) advertentie in zo'n korte tijd. Daarom mijn complimenten en dank aan een ieder die de moeite neemt om advertenties waar iets aan mankeert even door te geven. Jullie zijn het die V&A voor anderen bruikbaar en eerlijk houden.
Mag ook best eens gezegd worden
Het meldpunt, direct te vinden onder de titel van een advertentie aan de rechterkant maakt dit eenvoudig voor de gebruikers om een melding te maken, en maakt het eenvoudiger voor ons om snel in te grijpen of eens extra te kijken naar dingen die wellicht over het hoofd zijn gezien.
Zojuist heb ik het grootste aantal meldingen ooit gezien over een enkele (ok, twee
Mag ook best eens gezegd worden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 20:40 ]