In een oude win98SE pc heb ik een USB kaartje gedrukt. Ik heb verschillende devices (memory sticks e.d.) aangesloten gehad op beide USB poorten van dit kaartje. Soms gaat alles naar behoren, maar soms kunnen de aangesloten apparaten niet gevonden worden, opnieuw opstarten lost dit probleem soms op. Ik heb het gevoel dat ik na het opstarten 50% kans heb dat de USB devices gevonden worden, en 50% kans dat dit niet gebeurd. Is het mogelijk dat het kaartje niet goed in het slot zit? Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar vooral wat zou ik eraan kunnen doen?
Ik vermoed dat dit ook aan Microsoft Windows '98 ligt. Derhalve gaat dit topic naar Windows Clients.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Voor zover deze er zijn even de laatste usb/chipsetdrivers installeren, mocht je die niet al hebben?
Maar is het dan niet vreemd dat USB soms herkend wordt, en soms niet. Bij software heb ik het idee dat er bij iedere reboot hetzelfde gebeurd. Het moet dus altijd goed gaan, of het gaat juist altijd fout. Maar jullie hebben er ongetwijfeld meer verstand van dan ik...
Ik heb de laatste drivers al geinstalleerd. Ik zal nog eens proberen ze opnieuw te installeren. Ik weet nu tenminste iets beter waar ik de oplossing moet zoeken.
Ik heb de laatste drivers al geinstalleerd. Ik zal nog eens proberen ze opnieuw te installeren. Ik weet nu tenminste iets beter waar ik de oplossing moet zoeken.
Ik zou toch eens kijken of je dat systeem niet kan upgraden. Win98 heeft zoals al gezegd een hele slechte ondersteuning voor USB. Ik heb hetzelfde probleem gehad, het systeem naar win2000 gebracht en alle problemen waren verholpen. Als win98 op een systeem wil draaien dan doet 9 van de 10 keer dat win2000 ook wel.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Pagina: 1