OKOp zondag 28 januari 2001 14:21 schreef zork het volgende:
Ik heb er 5 besteld en betaald maar ze komen maar niet...is alweer 2 maanden geleden.
1. Je moest voor 21 januari betalen.
2. Daarna gaan ze de badges bestellen.
3. Eind februari komen de badges aan.
Weet niet of ik alles goed heb maar ik moest nog al graven in mij geheugen
en dat is al niet zo best
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Kay ik zal het ff uitelggen,
Wij hebben op ons genomen (reiker en ik) om de casebadges te regelen. Daarvoor hebben we eerst een sort wedstrijdje uitgeschreven voor een ontwerp en daarna laten stemmen.
Toen het uiteindelijke ontwerp gekozen was, kon er besteld gaan worden. Dit kon officieel tot 31 december, maar die termijn is tussentijds verlengd, maar dat ff terzijde. We hebben toen idereen die besteld had een meeltje gestuurd met het vriendelijke verzoek voor de 21ste januari te betalen. In die meel stond verder dat de casebadges waarschijnlijk eind februari geleverd werden, ivm met leveringstijd, betalingstijd etc.
Dat er betaald moest worden voor de 21ste had te maken hiermee: Dan konden wij zien hoeveel animo er _echt_ was en dan bleven wij dus niet met de tevele casebadges zitten. (Zoals Rikkert Nachtegaal met de T-Shirts)
De 21ste is nu voorbij en de helft van alle mensen had nog niet betaald, en dus is er weer een nieuwe meel de deur uitgegaan, met het verzoek om voor de 26ste te betalen.
De 26ste is ook al geweest, maar reiker en ik hebben nu een goed beeld van hoeveel er echt besteld moeten worden en dus is de bestelling deze week de deur uitgegaan.
De leveringstijd van de casebadges bedraagt ongeveer 3 weken, dus waarschijnlijk heb je ze eind februari...
Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geinformeerd, voor vragen ben ik altijd bereikbaar op rietveld@b-rietveld.tmfweb.nl
Ik snap uiteraard wel, dat jullie de casebadges snel willen hebben en dat het niet leuk is om te w8n, maar dat heb ik ook
Ik wil ze ook zo snel mogelijk hebben, maar ik wil niet met 1000 casebadges blijven zitten...
Wij hebben op ons genomen (reiker en ik) om de casebadges te regelen. Daarvoor hebben we eerst een sort wedstrijdje uitgeschreven voor een ontwerp en daarna laten stemmen.
Toen het uiteindelijke ontwerp gekozen was, kon er besteld gaan worden. Dit kon officieel tot 31 december, maar die termijn is tussentijds verlengd, maar dat ff terzijde. We hebben toen idereen die besteld had een meeltje gestuurd met het vriendelijke verzoek voor de 21ste januari te betalen. In die meel stond verder dat de casebadges waarschijnlijk eind februari geleverd werden, ivm met leveringstijd, betalingstijd etc.
Dat er betaald moest worden voor de 21ste had te maken hiermee: Dan konden wij zien hoeveel animo er _echt_ was en dan bleven wij dus niet met de tevele casebadges zitten. (Zoals Rikkert Nachtegaal met de T-Shirts)
De 21ste is nu voorbij en de helft van alle mensen had nog niet betaald, en dus is er weer een nieuwe meel de deur uitgegaan, met het verzoek om voor de 26ste te betalen.
De 26ste is ook al geweest, maar reiker en ik hebben nu een goed beeld van hoeveel er echt besteld moeten worden en dus is de bestelling deze week de deur uitgegaan.
De leveringstijd van de casebadges bedraagt ongeveer 3 weken, dus waarschijnlijk heb je ze eind februari...
Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg heb geinformeerd, voor vragen ben ik altijd bereikbaar op rietveld@b-rietveld.tmfweb.nl
Ik snap uiteraard wel, dat jullie de casebadges snel willen hebben en dat het niet leuk is om te w8n, maar dat heb ik ook
edit:
Probeer jij maar eens geen spelfouten te maken in zo'n lap tekst
Probeer jij maar eens geen spelfouten te maken in zo'n lap tekst
Je kan er anders mooi je kast mee versieren inplaats van spuitenOp zondag 28 januari 2001 15:14 schreef B-Force het volgende:
maar ik wil niet met 1000 casebadges blijven zitten...
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
beetje dure bekledingOp zondag 28 januari 2001 16:00 schreef ^|W|eiRd0 het volgende:
[..]
Je kan er anders mooi je kast mee versieren inplaats van spuiten
Ik wacht gewoon geduldig af
.. Geld is er iig toch nog gekomen
...
Doe maar rustig aan.. ik krijg ze heus wel
Doe maar rustig aan.. ik krijg ze heus wel
Verwijderd
Ik heb niets besteld, omdat ik nog niet zo lang hier rondzwerf. Mocht je echter badges over hebben, hou ik me aanbevolen. Anders wacht ik geduldig op de volgende ronde.
CyberVee:
er zijn nog casbeadges over, als je weer nog wil hebben: meel ff naar rietveld@b-rietveld.tmfweb.nl
Mis je deze ronde, dan heeft tweakgear.net er nog 1000 liggen, ws........
er zijn nog casbeadges over, als je weer nog wil hebben: meel ff naar rietveld@b-rietveld.tmfweb.nl
Mis je deze ronde, dan heeft tweakgear.net er nog 1000 liggen, ws........
Ik zwerf hier ook nog zolang niet rond.
Hoe kan ik zien hoe die er uit zien ?
Hoe kan ik zien hoe die er uit zien ?
Verwijderd
En van iedereen die geen 2e mail heeft gekregen heb je de betaling ontvangen??Op zondag 28 januari 2001 15:14 schreef B-Force het volgende:
...
...
Doe mij liever zo'n t-shirt
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ermm nee. Iedereen heeft een meel gekregen als het goed is en je op tijd had besteld (voor 3-1) de rest is later gekomen...
Voor de rest heb ik nu een klote tentamenweek, waardoor ik ook niet meer up kan daten, vanwege veel huiswerk. De nieuwe meelronde komt dus ws zaterdag.......
Voor de rest heb ik nu een klote tentamenweek, waardoor ik ook niet meer up kan daten, vanwege veel huiswerk. De nieuwe meelronde komt dus ws zaterdag.......
Ik kreeg ook zo'n mail, al voor de 21ste... ik heb het geld overgemaakt (10 gulden) voor mijn 4 casebadges, en daarna nooit meer iets vernomen....
Ben toch wel vrij nieuwsgierig nu waar het blijft...
Ben toch wel vrij nieuwsgierig nu waar het blijft...
19 of 20 maart worden ze verwacht aan te komen bij AntonT, dan gaan ze door naar B-Force die ze gaat tellen, inpakken en versturen. Als B-Force een beetje doorwerkt liggen ze eind volgende week op de mat, anders de week daarna.
Nou we zijn benieuwd...
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
idd.. kan nie wachten tot mijn bak een beetje wordt opgefleurd
Pagina: 1