Bluetooth oortje/headsetje geeft krakkemikkig geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 23:25
Hallo allen,

Ik had wat vraagjes wat betreft mijn nieuwe BT headset.. Ik heb een Logitech HS04 V01 gekocht om met mn telefoon handsfree te kunnen bellen uiteraard ;) maar ook om gemakkelijker te kunnen skypen.

Het bellen op mn mobiel gaat prima! goed kwaliteit etc.
Op mn pc(WIDDCOM) had ik iets meer moeite, in eerste instantie vond ik hem niet eens, dat lukte uiteindelijk wel. Toen was het geluid way te zacht, dat was ook opgelost. Maar nu het laatste wat ik maar niet goed krijg, de testgesprek van skype klinkt heel krakkemikkig en woordjes vallen weg.. Ik zit pakweg 1 meter vandaan mn dongle zonder iets er tussen..

ik gebruik nu "bluetooth audio" als 'geluidskaart'.. Maar nu zag ik ook bluetooth audio voor hoog kwaliteit staan.. Heb ik die soms nodig of is er een andere oplossing?
Op hoog kwaliteit heb ik trouwens nog geen geluid gekregen..

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 23:25
even een updateje maar, ik snap er werkelijk niks meer van,
opzich werkt het geluid wat ik hoor nu goed, maar keer op keer werkt mn mic niet correct.
De ene keer werkt die prima, dan plots niet meer helemaal lekker (plopperig happerig) en soms helemaal niets.. Ik word er nu een beetje moe van.. tis ook laat nu, ik heb volgens mij echt alles gehad nu.

Ohja, ik heb WIDCOMM 5.0.1.801.. Het is werkelijk te vaag om te zoeken of dit nou het nieuwste is. Ik betwijfel om mn dongle gaar is, met mn telefoon heb ik nooit problemen. Heeft iemand nog een idee? :?

search deed bij mij ook geen wonderen... :/

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

/////Het bellen op mn mobiel gaat prima! goed kwaliteit etc.
Op mn pc(WIDDCOM) had ik iets meer moeite, in eerste instantie vond ik hem niet eens, dat lukte uiteindelijk wel. Toen was het geluid way te zacht, dat was ook opgelost. ////

Wie kan mij vertellen hoe hij dit heeft pgelost?
Ik heb dezelfde materialen en zit echt zwaar met het probleem dat ik het geluid NIE harder krijg, wat dus wel schijnt te kunnen, graaaag advies!!

Thx!

Verwijderd

Hey hoe heb je dat geluid nouw harder gekregen van de Logitech hs04??