Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Overigens zijn het niet telfort maar t-mobile hotspots waar kpn een overeenkomst mee heeft. Op de website van de t-mobile hotspots kan je wel aangeven dat je kpn klant bent, maar het is me nog niet gelukt om op een t-mobile hotspot met kpn credentials in te loggen... Zal nog wel in de overgangsfase zitten ofzo.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Van T-mobile heb ik nog een paar uur tegoed die ik bij een promotie kreeg (incl. wifi usbstick).
Deze heb ik echter nog niet nodig gehad
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Leuk puntje voor de mensen met kraskaarten:
Het uitloggen werkt niet. Hierdoor moet je je kraskaart in 1x gebruiken, want de volgende keer is hij dus op. De KPN is op de hoogte van dit probleem en heeft mij al 2 nieuwe kraskaarten gedaan: Eeh ik heb nu een abbo?! Wat moet ik met een kraskaart?!
[ Voor 25% gewijzigd door BCC op 05-09-2006 11:22 ]