Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Hallo,

ik heb vanmiddag een Nokia N70 gekocht waar een sd-kaartje bij zat van 64 MB. Ook zat er een Navigatie pakketje bij, een Route 66 Mobile 7.
hier zit ook een kaartje bij van 128 MB. Ze hebben in de winkel verteld dat ik deze wel in de zijkant van de telefoon kon stoppen, dan hoefde ik die kaart van 64 MB niet meer te gebruiken.

Helaas krijg ik voor geen mogelijkheid dat kaartje erin. het is een hele andere soort kaart. Veel dikker, en heel anders gevormd dan de 64 mb- kaart van de telefoon.

Weet iemand hoe dit kan? of dat er wel een mogelijkheid om de navigatie te gebruiken??

Verwijderd

gertjan1985 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:20:
Hallo,

ik heb vanmiddag een Nokia N70 gekocht waar een sd-kaartje bij zat van 64 MB. Ook zat er een Navigatie pakketje bij, een Route 66 Mobile 7.
hier zit ook een kaartje bij van 128 MB. Ze hebben in de winkel verteld dat ik deze wel in de zijkant van de telefoon kon stoppen, dan hoefde ik die kaart van 64 MB niet meer te gebruiken.

Helaas krijg ik voor geen mogelijkheid dat kaartje erin. het is een hele andere soort kaart. Veel dikker, en heel anders gevormd dan de 64 mb- kaart van de telefoon.

Weet iemand hoe dit kan? of dat er wel een mogelijkheid om de navigatie te gebruiken??
Het probleem zit in het feit dat je een SD kaart probeert te gebruiken terwijl er in de N70 dual voltage RS-MMC geheugen kaarten moet. Even terug dus naar de winkel.....

• gertjan1985
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:46:
[...]

Het probleem zit in het feit dat je een SD kaart probeert te gebruiken terwijl er in de N70 dual voltage RS-MMC geheugen kaarten moet. Even terug dus naar de winkel.....
Ooh maar wat vreemd jah! Ik heb zo'n pakketje naast mijn telefoon gekregen, en op de voorkant van dat pakketje (de tomtom dus) stond mijn telefoon. Dan zou je toch ook moeten denken dat de juiste kaart erin zit??

Verwijderd

gertjan1985 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:01:
[...]

Ooh maar wat vreemd jah! Ik heb zo'n pakketje naast mijn telefoon gekregen, en op de voorkant van dat pakketje (de tomtom dus) stond mijn telefoon. Dan zou je toch ook moeten denken dat de juiste kaart erin zit??
Ja maar een SD kaartje krijg je er toch echt niet in hoor. Heb je nu een TomTom of Route 66? Bij TomTom heb je speciaal voor de Nokia een pakket met de juiste kaart. SD kaartjes worden bij mijn weten hoofdzakelijk voor PDA's gebruikt.

• gertjan1985
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:06:
[...]

Ja maar een SD kaartje krijg je er toch echt niet in hoor. Heb je nu een TomTom of Route 66? Bij TomTom heb je speciaal voor de Nokia een pakket met de juiste kaart. SD kaartjes worden bij mijn weten hoofdzakelijk voor PDA's gebruikt.
Ik heb de route 66, met op de voorkant van die route66 een Nokia n70 (mijn telefoon dus).. en dan zit er gewoon een vekreerde kaart in? Vaaag |:(

Verwijderd

Ik heb nog even bij Route 66 gekeken en daar hebben ze zowel Symbian (Mobile) uitvoeringen met MMC kaart en Navigator met mini-Sd kaart. Ik denk dat ze je de verkeerde kaart hebben meegegeven.(mini-SD)
Deze moet je dus hebben: http://www.pdashop.nl/product/20192

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 20:12 ]

• gertjan1985
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:11:
Ik heb nog even bij Route 66 gekeken en daar hebben ze zowel Symbian (Mobile) uitvoeringen met MMC kaart en Navigator met mini-Sd kaart. Ik denk dat ze je de verkeerde kaart hebben meegegeven.(mini-SD)
Deze moet je dus hebben: http://www.pdashop.nl/product/20192
Ik heb dit pakketje wel!
Deze moet erin:

http://www.66.com/route66...mc/images/retailboxes.gif

En ik heb deze:

http://www.66.com/route66...sd/images/retailboxes.gif

En dan kan ik het rechtse kaartje wat je ziet, van het linkse sd- kaartje afhalen. maar die past er ook niet in.. :S

Verwijderd

gertjan1985 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:59:
[...]

Ik heb dit pakketje wel!
Deze moet erin:

http://www.66.com/route66...mc/images/retailboxes.gif

En ik heb deze:

http://www.66.com/route66...sd/images/retailboxes.gif

En dan kan ik het rechtse kaartje wat je ziet, van het linkse sd- kaartje afhalen. maar die past er ook niet in.. :S
Je kan zo al zien dat het MMC kaarte een ander formaat heeft. Die adapter van zowel de MMC als de SD heb je nodig om het kaartje in een cardreader te kunnen gebruiken. Kan ook zonder maar dan krijg je hem er niet meer uit..... >:)
Dus terug naar die winkel en vraag om een MMC kaart!

• gertjan1985
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:06:
[...]

Je kan zo al zien dat het MMC kaarte een ander formaat heeft. Die adapter van zowel de MMC als de SD heb je nodig om het kaartje in een cardreader te kunnen gebruiken. Kan ook zonder maar dan krijg je hem er niet meer uit..... >:)
Dus terug naar die winkel en vraag om een MMC kaart!
Daar kwam ik al achter!! 8)7
Maar dan zal ik naar de winkel gaan!!
Heel erg bedankt voor de info!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:15
Ik heb zo ook een pakket gekocht waar een enkel voltage ipv een duo voltage kaartje in zat bij T for Telecom. Ben terug gegaan en dat was het laatste pakket, maar die verkopers kwamen er na 3 kwartier na herhaaldelijke melding van mij pas achter dat die goudkleurige contactpunten anders waren bij het enkel volt kaartje dan bij het duo volt kaartje. Omdat het het laatste was konden ze me dus geen andere geven, toen bedacht ik me dat ze ook lege kaartjes verkochten en heb ik gevraagd om mij die een te geven om een tevreden klant te krijgen zodat ik de bestanden daarop kon kopieren. Wel een van 256mb gevraagd ipv 128mb natuurlijk ;-)
Die van 128mb mocht ik ook houden en daarvoor moest ik Route66 mailen om die om te ruilen in een duo voltage kaartje.

• gertjan1985
Okeee,, ik ben naar de winkel geweest, en het bleek inderdaad dat ik het verkeerde pakket had gekregen.. Maar nu zit ik met het volgende probleem:\

Vanmiddag heengeweest.. Kaart omgeruild en route66 geactiveerd. Ik heb er een tijd mee gereden, en in eens vloog het programma eruit en kwam hij met de melding: 'product activation failed'.

Als ik nu route66 opstart, dan kom ie eerst met 3 piepjes en zegt ie ' activation has failed' en kom ik vervolgens in het scherm van 'product activation'

'Welcome to product activation. Choose an operation from the options menu (map: undefined 0.0)'

En nu kan ik weer bij options activaton via sms of internet. helaas werkt het via sms niet meer met mijn 'product key' en via internet met mijn activation key ook neit meer.. Als ik die invoer zegt ie 'activation has failed'

Kortom. Ik kan het hele programma niet meer gebruiken.. Heeft iemand dit probleem ooit gehad? Ik snap er echt geen ruk van!! |:(
Pagina: 1