[DVD] + monitor

Pagina: 1
Acties:

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:14
Beste Tweakenden,
Ik heb met mijn stomme hoofd 1 euro op een veiling erbij gedaan voor het grapje en die veiling gewonnen.

het betreft een Phillips Dvd speler: Philips DVP 5100
met de Specs:
Uitgangen
1 x componenten (3x Cinch)
1 x coaxiaal
Overige aansluitingen
1 x SCART

Nu wil ik deze dvd speler Heel graag aansluiten op een TFT/Monitor.
De reden waarom ik dit wil is dat ik mijn monitor ook nog wel eens aan wil sluiten op mn Pc. zodat ik films van mn pc, en andere dingen niet op een dvd hoef te zetten. Dus dat er makkelijk te swichen is tussen De dvd speler en Computer. Hoeft dan niet met een kastje te zijn maar mag ook handmatig.
Ik heb wat rondgezocht en dingen gevonden. Dergelijke kastjes zijn over de 160 euro!!!
Dit gaat me toch wel ietsie te ver en vraag jullie hulp.

Bestaan er andere mogelijkheden om de situatie, Dvd speler op een monitor, en dat de monitor ook nog voor de pv gebruikt kan worden bereikbaar?

Grtz

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoe ga je die dvdspeler uberhaupt aansluiten op een monitor? Heeft die monitor soms een componenten aansluiting?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Zoals mijn voorganger al zegt....
Zolang er niet een van de volgende aansluitingen (Uitgangen 1 x componenten (3x Cinch)1 x coaxiaal
Overige aansluitingen 1 x SCART) op je monitor zit kan je hem dus niet aansluiten. En zul je hem dus via een ander apparaat moeten afspelen.
Misshien een elcheapo tv-kaartje kopen met een video ingang, dan kun je hem op je pc aansluiten, of misschien zit er wel een video-in op je videokaart ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:14
Sorry voor onduidelijk.
Ik wil dus mijn Dvd speler op mijn Tft aansluiten. Maar die kastjes zijn gewoon te duur.
Mijn vraag was of er goedkopere dingen voor bestaan om dit te realiseren.

Mijn idee, ik heb wat nagedacht is om gewoon een TV aan te schaffen en daar de dvd speler op aan te sluiten. En op mijn videokaart zit VIVO dus ik kan mn Tv op mn computer aansluiten.
Tv + pc dan alleen voor films want dat ziet er niet uit natuurlijk.

ik denk dat dit de oplossning is.. :)