Sinds kort heb ik een compaq Armada M300 gekocht om hier mee DVD 's te gaan kijken als ik op reis ben of in mijn nest lig bijvoorbeeld.
De specs leken mij ruim voldoende hier voor:
Pentium III
Ati LT rage pro
320 Mb werkgeheugen.
Maar zodra ik een DVD wil kijken gaat dit gepaard met ernstige haperingen van beeld en geluid , wat het DVD kijken eigenlijk onmogelijk maakt.
Alle drivers en de meest recente DirectX versie zijn goed geinstalleerd. De Video driver is de standaard driver van windows xp, andere recentere werkende drivers kan ik niet vinden.
De DVD's staan op de harddisk en speel ik af met powerdvd.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? De specs zouden toch voldoende moeten zijn. Alvast bedankt voor het advies.
De specs leken mij ruim voldoende hier voor:
Pentium III
Ati LT rage pro
320 Mb werkgeheugen.
Maar zodra ik een DVD wil kijken gaat dit gepaard met ernstige haperingen van beeld en geluid , wat het DVD kijken eigenlijk onmogelijk maakt.
Alle drivers en de meest recente DirectX versie zijn goed geinstalleerd. De Video driver is de standaard driver van windows xp, andere recentere werkende drivers kan ik niet vinden.
De DVD's staan op de harddisk en speel ik af met powerdvd.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? De specs zouden toch voldoende moeten zijn. Alvast bedankt voor het advies.