Toon posts:

Laptop zonder direct X?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik sta op het punt een Dell Inspiron 640m aan te schaffen. De verkoper echter zegt dat hij geen direct x ondersteund, lijkt me een sterk verhaal. Ik ben geen die hard gamer maar warcraft op zn tijd moet wel kunnen. De grafische kaart is de volgende:

Grafische kaart: Intel® Graphics Media Accelerator 950TM geïntegreerde grafische oplossing met max. 224 MB gedeeld systeemgeheugen

Klopt dit verhaal?
:+
Bedankt!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:34
Dus Intel 915GM chipset? DUs 945GM chipset:

http://www.intel.com/products/chipsets/gma950/index.htm

Support een heleboel, een van de betere chipsets.
DirectX 9 support. Supersnel zal het natuurlijk niet zijn, warcraft moet niet zo'n probleem zijn als je geen hoge eisen aan 1600* en AA, etc stelt.

[ Voor 105% gewijzigd door The Source op 02-08-2006 18:07 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 10:52

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Die verkoper mogen ze ontslaan, elke videokaart ondersteunt namelijk wel DirectX via de drivers, maar of deze ook hardwarematig alle Direct3D-versies beheerst is een ander verhaal.
Maar Warcraft spelen met een GMA950 is geen probleem. :) World of Warcraft op low detail gaat ook nog net. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 15:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zowieso is DirectX de noemer voor een complete set, die fout wordt vaak gemaakt.
De verkoper zal het waarschijnlijk over Direct3D support hebben gehad. Maar de Intel GMA950 ondersteunt het wel, hij laat alleen wel je CPU bijna al het werk doen ;)

--MeAngry--, niet *elke* videokaart ondersteunt DirectDraw/Direct3D. Maar de *meesten*.

En daannaber, deze vraag had je prima met de search/Google kunnen beantwoorden. Ook zit je hier in het verkeerde subforum aangezien videokaarten in een andere sectie horen ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

daannaber, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Zie de reactie van mijn collega cybersteef hierboven, dit had je dus best makkelijk zelf kunnen vinden. Bij gebrek aan eigen inzet gaat dit topic op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.