.htaccess hotlink protection werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi, Op me website heb ik een mp3 flash player staan maar ik wil dat ze alleen via de website afgespeeld kunnen worden. En niet dat ze uit de paginabron bron de link kunnen gebruiken.
Dit gaat allemaal perfect met andere bestanden, ook met MP3's zolang ze niet in de flashplayer worden afgespeeld.

Hier de htaccess:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Options -indexes
Order Allow,Deny
Deny from .dip.t-dialin.net
Allow from all

Options +followsymlinks
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://.*jamaicaman.com(/)?.*$ [NC]
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://.*omfgnoob.com(/)?.*$ [NC]
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://.*tweakers.net(/)?.*$ [NC]
RewriteRule \.(jpg|gif|bmp|png|jpeg|avi|mpg|mpeg|mp3|zip|rar|swf)$ [R,NC]

Ik wil dus dat via tweakers.net/omfgnoob.com/jamaicaman.com alles gedownload kan worden en niet dat dat kan via andere websites of about:blanks... Nu is het probleem dat ik op jamaicaman.com een mp3tje laad via de flash player dat hij dat niet toestaat. Zodra ik de htaccess weghaal werkt het wel.

Ik heb al uren zitten zoeken op google en GoT maar ik kan maar 1 website vinden waarop iemand met bijna hetzelfde probleem is maar daar is geen antwoord bij.
klik (codebase gezeur geldt niet voor mijn flash player)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

staat de flash player wellicht in een andere directory (bijvoorbeeld /flash ) ?

Stoer; Marduq

• Jamaicaman
  • Niet online
XangadiX schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:28:
staat de flash player wellicht in een andere directory (bijvoorbeeld /flash ) ?
Ja dat klopt maar daar ik zie de flash player zelf wel alleen het mp3tje word niet afgespeeld. Hij kan niet beginnen met bufferen enzo.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Volgens mij stuurt een flash-app geen referer mee. Kijk maar eens in de logs van de webserver.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Jamaicaman
  • Niet online
Rob schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:48:
Volgens mij stuurt een flash-app geen referer mee. Kijk maar eens in de logs van de webserver.
Ja je hebt helemaal gelijk:
code:
1
****** - - [02/Aug/2006:17:29:29 +0200] "GET /*****/luis_miguel_-_tengo_todo_excepto_a_ti.mp3 HTTP/1.1" 200 4366795

Weet misschien iemand hoe je dit kunt oplossen met htaccess? Ik ga zelf ook even zoeken.

Als ik dit erin zet dan lukt het wel maar dan is het duidelijk dat mensen weer met een about:blank ook kunnen downloaden.....
code:
1
RewriteCond %{HTTP_ACCEPT} htdocs/jamaicaman/www/audio [NC]

[ Voor 35% gewijzigd door Jamaicaman op 02-08-2006 19:48 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-02 16:06

André

Analytics dude

htaccess zaken horen in Windows Servers en Software ;)

• Jamaicaman
  • Niet online
Iemand nog een idee? :)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Controleer eens of de flashapplicatie nooit browserinformatie meegeeft. Als hij dat niet doet, zou je via php de mp3's laten uitspugen.

Het php script controleert dan of er browserinformatie wordt meegestuurd, gebeurt dat dan krijgt de gebruiker de mp3 niet, wordt er geen browserinfo meegestuurd dan krijgt de gebruiker de mp3 wel.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Jamaicaman
  • Niet online
Rob schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:02:
Controleer eens of de flashapplicatie nooit browserinformatie meegeeft. Als hij dat niet doet, zou je via php de mp3's laten uitspugen.

Het php script controleert dan of er browserinformatie wordt meegestuurd, gebeurt dat dan krijgt de gebruiker de mp3 niet, wordt er geen browserinfo meegestuurd dan krijgt de gebruiker de mp3 wel.
Dat zou mij in principe niet veel uitmaken, want de zodra de flash applicatie het mp3'tje opvraagt zie ik in de apache log dat er geen referer wordt weergegeven. Ik zou graag willen dat hij de referer van jamaicaman.com mee zou geven zodat wanneer andere mensen de link in de bron van de website zien staat het niet kunnen downloaden. Maar de flash applicatie zelf wel.

Beetje krom uitgelegt maar ik zelf weinig verstand van PHP enzo :/

[ Voor 4% gewijzigd door Jamaicaman op 04-08-2006 13:59 ]

Pagina: 1