usb lader van adapt gps muis: universeel gebruik mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een adapt gpd bluetooth muis. bij het pakket zit een lader voor in de auto. een sigarette -> usb connecter zodat je dmv een usb kabel de muis in de auto kan opladen. Nou is mijn vraag of je deze oplader/converter ook zomaar kan gebruik om bv je fototoestel/mp3 speler (sony a-3000) kan opladen zonder de app. op te blazen. uiteraard alleen bij app die met usb opgeladen kunnen worden. is dit mogelijk?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Waarschijnlijk kan het gewoon. Kijk voor de zekerheid even of er op staat wat voor spanning die adapter levert. Voor USB zou het 5 volt moeten zijn.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als het goed is spuugt het ding via USB gewoon 5V uit (meet dit even na). En meer dan 500mAH zou je apparaat niet moeten trekken via de USB poort, dus wat dat betreft zit je wel veilig :)

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Terw_Dan schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:34:
als het goed is spuugt het ding via USB gewoon 5V uit (meet dit even na). En meer dan 500mAH zou je apparaat niet moeten trekken via de USB poort, dus wat dat betreft zit je wel veilig :)
ehm ik heb de ballen verstand van stroom :) ik probeer het anders maar gewoon uit. ik heb het idee dat jullie aangeven dat het geen probleem kan zijn

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb 2 van die adapters in mijn auto zitten en je kan er alle apparaten mee opladen die normaal ook via USB opgeladen kunnen worden. Nooit problemen mee gehad.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw