Toon posts:

GFI Faxmaker, met welke externe modems?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Officieel ondersteund GFI Faxmaker alleen behoorlijk dure, en uit engeland te importeren modems als het gaat om externe modems. (MultiTech, Comtrol of Perle) Toch werkt het vaak ook met andere makkelijker te verkrijgen huis tuin en keuken modems.

Kan iemand die hier ervaring mee heeft mij vertellen met welk extern analoog modem je het aan de praat hebt gekregen? Ik werk nu met Victory modems (conextant chipset) en die wil niet handshaken (error 54). GFI geeft niet echt support omdat het geen compatible modem zou zijn.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je meent het? Ik heb hier op het werk onlangs getest met een proef server om uit te proberen voor de migratie. Werkte allemaal goed.

Toen live geinstalleerd. Ook allemaal goed. Na een halve dag ook handshaking errors en nu is dat hele modem niet meer te herkennen? Zou het aan het modem liggen? Vreemd dat ze maar een paar externe modems 'ondersteunen' ?

Modem was trouwens een Supra modem (extern)

(sorry voor het topic kapen maar het verbaasde me zo dat ik hier bijna hetzelfde lees als ik meegemaakt heb dat ik wel MOEST reageren)

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 02-08-2006 16:33 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC