Toon posts:

Nieuwe Wildcat Realizm gekocht

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mijn oom is amerikaans en werkt bij 3dLabs

hij vertelde mij dat hij de nieuwe wildcat realizm had, een pre-demo oftewel prototype.
ze hadden er nog wat over schijnbaar, dus dacht hij ik verkoop hem, dus nu heb ik heb voor slechts 200 euro van hem gekocht. toen ik hem binnen kreeg schok ik me eigen kapot :"wat een MoNsTeR-kaart"

alleen nu het volgende: de koelkoppen ontbreken . dus moet ik koelkoppen hebben, nu heb ik zelf wat gefabriceerd wat naar mijn mening voldoet aan de koelprestaties van deze proc, alleen durf ik hem niet te testen want er zitten 4 molex aansluitingen op, dus de kaart zal wel goed warm kunnen lopen (stroomtrekken = vermogen = warmte)

dus vraag ik me af of iemand de orginele koelkoppen van deze nieuwe wildcat realizm thuis heeft liggen en deze zou willen afstaan voor een redelijk bedrag.Of weet iemand waar ik deze kan kopen, want arctic-cooling heeft geen koelkoppen voor 3Dlab's

hier een foto van de kaart, zie wat een enorm apparaat het is.
Afbeeldingslocatie: http://img415.imageshack.us/img415/2561/simg0197nx5.th.jpg

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat voor voeding heb jij dan? :+

Maar even serieus: Welke wildcat realizm is dit? Google kent er toch wel verschillende. Als ik kan zien welke koppen er normaal gesproken op zitten, kan ik kijken naar alternatieven :)

Verwijderd

zet er (tijdelijk) een 120mm fan tegen en laat hem lekker hard blazen, het zou moeten lukken dat hij dan zou oververhitten.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat een zin zeg :/

Maar dat is inderdaad een leuke tijdelijke oplossing, er moet toch iets anders gevonden worden lijkt me ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-07 11:12

NMe

Quia Ego Sic Dico.

WIL JE DE VOLGENDE KEER NIET ZO SCHREEUWEN?? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Lijkt wel of die molexxen er gewoon los opzitten... :?

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 11:28

Apoca

Array Technology Industry

Heb je der meer foto's van? Ook zonder dat blok der op? En dan van boven, zodat je de gehele kaart goed kunt zien.

p.s. heb je ook drivers enz der bij gekregen, en wat ga je der precies mee doen?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Frietsaus
  • Niet online
Wel mooi en aardig maar dit kan toch niet echt zijn? Met alle respect hoor, maar een Wildcat heeft tegenwoordig wel 2x DVI, dat zijn duidelijk VGA/seriele aansluitingen. Daarbij zie ik een male (of female, whatever) molex, wat ga je daar aan connecten? Als het wel echt is, ok dan, maar ik zou net als Apoca graag een betere foto zien, ik geloof er namelijk niks van. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 02-08-2006 17:55 ]

Verwijderd

Ik zie inderdaad ook al minstens 1 male molex. Zal het systeem zijn, van gewoon een molex terug te geven aan het systeem.
Verder gewoon testen en goed in het oog houden hoe warm je zelfgemaakte sinks worden. Als ze te warm worden voor extra ventilatie zorgen.

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-07 16:35
Frietsaus schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:45:
Wel mooi en aardig maar dit kan toch niet echt zijn? Met alle respect hoor, maar een Wildcat heeft tegenwoordig wel 2x DVI, dat zijn duidelijk VGA/seriele aansluitingen. Daarbij zie ik een male (of female, whatever) molex, wat ga je daar aan connecten? Als het wel echt is, ok dan, maar ik zou net als Apoca graag een betere foto zien, ik geloof er namelijk niks van. :)
Ik vind dat dit verdacht hard lijkt op een voodoo1 kaartje oid.. kijk maar wat voor oud geheugen je ziet zitten onder het grote koelblok >:)

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
Frietsaus schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:45:
ik geloof zelfs niet dat het twee VGA's zijn, maar gewoon seriele poorten
waarom zou een 3d-kaart een floppy-connector hebben?
en waarom lijken al de molexen op niets uit te monden?
waarom staat die koelblok er schots en scheef op?
waarom een prut-koeling ala noordbrug op een prototype?
en waarom zou je oom prototypes naar de buitenwereld mogen sluizen en zodat die de wereld ingaan?

nice try ...

• Frietsaus
  • Niet online
systemfan schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:59:
[...]

Ik vind dat dit verdacht hard lijkt op een voodoo1 kaartje oid.. kijk maar wat voor oud geheugen je ziet zitten onder het grote koelblok >:)
Zoiets dacht ik ook, die 'floppy'-connector zal dan de SLI connector zijn lijkt me.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd, dit ding schreeuwt "hoax" - als je ooit een echte high-end kaart gezien hebt weet je dat deze pic er niet een weergeeft (al is het alleen maar dat het te klein is, 2x HD15 out heeft en dat het slechts een (PCI) slot in beslag neemt :z )

* dion_b gooit dit topic even preventief dicht - als hij aannemelijk kan maken dat dit iets anders is dan een hoax mag hij tzt weer open...

Edit: relkloon van UGK :r

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 02-08-2006 18:10 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.