Toon posts:

Magnum DVD speler zonder afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn afstandsbediening van mijn Magnum DVD (2004 Zwart) speler is naar de vaantjes. In de handleiding - ergens te vinden op www.gsc.be - vind ik het volgende terug: "Alle instellingen kunt u met de toetsen aan het toestel of via de afstandsbediening en het menu op het
beeldscherm uitvoeren.". Maar op het toestel zelf staan maar een knopke of 5 en lukt het mij niet om bij een dvd naar setup te gaan en zo.. ook kan ik niet meer in de setup gaan van de dvdspeler zelf.. wat dus allemaal niet zo handig is.
Heeft hier iemand ervaring mee, het moet toch mogelijk zijn om bij een dvd naar setup te gaan door middel van de knopkes op het toestel zelf??
Jammer genoeg kent mijn Yamahaversterker het merk Magnum niet zodat ik ook de afstandsbediening van mijn versterker niet kan gebruiken om de dvd aan te sturen.
Dit is allemaal jammer want deze dvdspeler is echt een goede, kan divx spelen, heeft vele aansluitingen en zo..

Greetz

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Universele afstandsbediening scoren voor een joetje?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zo de prijzen van een degelijke universele afstandsbediening bekijk dan kan je evengoed een nieuwe dvdspeler kopen.. + ben je nog niet zeker of die universele ab wel zal gaan met die dvdspeler..

Verwijderd

Ik weet niet waar je hebt gekeken voor universele afstandbedieningen maar bijvoorbeeld bij de action kost een universele ab maar een paar euro. Probleem blijft wel dat dvd spelers vrijwel nooit compleet ondersteund worden door universele ab's(alleen afspelen etc. en dat kun je ook op de speler zelf).