Ben een tijdje niet meer zo bezig geweest met gamen, maar ben nu op zoek naar een echt goede wargame. Battle Isle 2 & 3 waren bij mij echt enorme favorieten, nu zoek ik dus iets dergelijks maar dan bij voorkeur minder dan 10 jaar oud. 
Ik heb in de titel expres het woord wargame gebruikt ipv strategy: ik ben niet zozeer op zoek naar Civ of andere empire builders; 't gaat mij echt om een game waar je helemaal in moet gaan op de verschillende unit stats / terrein (Master of Orion klonen vind ik trouwens wel weer gaaf aangezien je daar je eigen units van de grond af aan kan ontwerpen). En zoals gezegd: turn based, dus geen RTS-en.
Ieman suggesties van iets dat ik kan proberen?
Ik heb in de titel expres het woord wargame gebruikt ipv strategy: ik ben niet zozeer op zoek naar Civ of andere empire builders; 't gaat mij echt om een game waar je helemaal in moet gaan op de verschillende unit stats / terrein (Master of Orion klonen vind ik trouwens wel weer gaaf aangezien je daar je eigen units van de grond af aan kan ontwerpen). En zoals gezegd: turn based, dus geen RTS-en.
Ieman suggesties van iets dat ik kan proberen?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.