welk S939 mobo, passief gekoeld, met AGP

Pagina: 1
Acties:

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Zoals de titel al zegt. Ik ben op zoek naar een S939 mobo met AGP en passieve koeling. In mijn zoektocht kwam ik enkel actief gekoelde Nforce3 bordjes tegen of de asus an832-SLI. Maarja, die heeft weer geen AGP... Dan kan je er voor kiezen om daar een heatsinkje op te lijmen maar volgensmij ga je dan je chipset nooit koel kunnen houden....

Zou iemand mij de hand kunnen reiken in mijn zoektocht? Zoals op onderstaande link te zien is zie ik het graag, meer koper is beter :+

http://www.silentpcreview.../a8n32-sli/overview-l.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door plukke op 02-08-2006 15:41 ]

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:46
Met passieve koeling, bedoel je zeker passieve koeling van de... ehh... northbridge, die tegenwoordig geen northbridge meer is (geheugencontroller zit in de proc...)
Anyway, je kan in principe elk mobo kopen wat je wil en dan vervang je de HSF gewoon door een Zalman NB koeler van 5-7 eurootjes.
Wel zorgen voor voldoende "verse lucht" in je kast, maar dat geldt natuurlijk altijd met passieve koelingen...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Deze bijvoorbeeld? ;)

• plukke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Thnx, heb een keuze kunnen maken. Niet echt een ster met google icm hardware uitzoeken zo blijkt... :'(

Verwijderd

Heb hier een MSI NEO2 platinum.
nForce 3 en AGP.

Prima mobo, heb idd alleen het fannetje vervangen door zon passief blokje van zalman die het prima doet :*)
Pagina: 1