Toon posts:

[XP Pro] Hidden logon RDP

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de Remote Desktop functie in Windows XP.

Is het mogelijk om op een XP computer in te loggen (via WAN) en dat degene die zich fysiek achter de betreffende PC zit door kan werken. Dus als het ware 2 ingelogde, actieve accounts..

Ik kan zo niets vinden op Google.

Thanks in advance!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat kon in de Beta van SP2 als ik me niet vergis. De bestanden zijn te vervangen en er is een workaround voor.

Of het mag binnen je licentie: even kijk in \windows\system32\eula.txt

Standaard kan het met XP Pro dus niet.

Ey!! Macarena \o/

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 22:35
Was het niet zo dat je in die beta sp2 met 2 man ingelogd kon zijn op afstand? Wereldfeature voor diegenen die het kunnen gebruiken, jammer dat het is geschrapt.

search op google moet je het zo kunnen vinden.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Met Terminal Services kan het iig wel!
En anders gooi je er toch even VNC op?
http://ultravnc.sf.net

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

DeMoN schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:55:
Met Terminal Services kan het iig wel!
En anders gooi je er toch even VNC op?
http://ultravnc.sf.net
Met terminal services kost het je geld (tenzij je admin mode gebruikt, maar dan moet je nog een server licentie hebben) en met VNC kan je niet met z'n tweeen werken omdat je dan de console sessie overneemt.

Het is overigens met opzet niet mogelijk omdat XP in feite als 'single-user' operating system op de markt word gezet. Er is wel een workaround, maar die heb ik nooit stabiel aan de gang gekregen. (Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sorry hoor maar daar heb je google niet eens voor nodig. Daar kan je hier op GoT wel zat over vinden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.