Ik heb dus een á twee dagen geleden mŽn papiertje gekregen met alle informatie erop..., nu wil ik dus met een FTP progie inloggen op ftp.mijndomein.nl om waat sitespul up te loaden, ik krijg dus nu al 2 dagen lang dat de connection refused is of dat het maximale aantal users ingelogd is en kan dus niks uploaden, hebben jullie hier ook last van
Verwijderd
Ja, is ook bekend, kijk maar is op freehosting.nl
Ben er trouwens NU voor de eerste keer opgekomen.
Weet jij of je NU wel php en cgi scripts kunt draaien ?
Volgens mij nl. niet
, dan heb ik er geen reet aan
Ben er trouwens NU voor de eerste keer opgekomen.
Weet jij of je NU wel php en cgi scripts kunt draaien ?
Volgens mij nl. niet
idem probleem hier, kon het de 23e wel , maar toen waren mn username , password, niet juist terwijl ik wel op ftp.mijndomein.nl probeerde in te loggen ,effin ik probeer het dus nu ook al drie dagen .. geenresultaat
Geen gezeik met je domeinnaam naar een andere host overzetten hoop ik dan toch...?
Verwijderd
Nou, daar is ook al een draadje ergens over geweest, duurde minimaal een maand!
en met de nodige brieven
en met de nodige brieven
Verwijderd
Hej.. medeslachtoffers,
Gezellig hier!? Ik heb m'n domein (banner-design.nl) 26 Januari 'opgeleverd' gekregen en ik heb al 1x op m'n beheer-pagina in kunnen loggen (www.banner-design.nl/beheer/)
Wat vinden jullie daarvan hej!? Jaloers heh!? Dacht ik het niet
Dat was't weer,
Een tevreden Freehosting.nl klant
Niet dus..
Ps. Het heeft bij mij zo'n 1,5 maand geduurt tot'k m'n domein opgeleverd kreeg...
Gezellig hier!? Ik heb m'n domein (banner-design.nl) 26 Januari 'opgeleverd' gekregen en ik heb al 1x op m'n beheer-pagina in kunnen loggen (www.banner-design.nl/beheer/)
Wat vinden jullie daarvan hej!? Jaloers heh!? Dacht ik het niet
Dat was't weer,
Een tevreden Freehosting.nl klant
Ps. Het heeft bij mij zo'n 1,5 maand geduurt tot'k m'n domein opgeleverd kreeg...
Mensen die er wel in geslaagd zijn om HTML te uppen naar hun site, post hier eens ff wat...
Was het lang geleden, etc., vermeld dat er ook even bij SVP...
Was het lang geleden, etc., vermeld dat er ook even bij SVP...
Verwijderd
Ehmmm, je kunt allang uppen hoor, het duurt alleen heeeeeeel lang voordat je erin bent
zet dus je time out time ff wat hoger !
duurt soms wel een kwartier, voor je bent ingelogt.
zet dus je time out time ff wat hoger !
duurt soms wel een kwartier, voor je bent ingelogt.
Verwijderd
Ja ehh ikke ook maar ik vind het niet erg ik zoek nog een beetje van die webmasters enzo
voor www.IRCworld.nl
dus heb toch alle tijd maar het is wel irri
voor www.IRCworld.nl
dus heb toch alle tijd maar het is wel irri
JAAAAAAA, het is me zonet gelukt om in te loggen!!!!!, voor het eerst in 2 dagen...
En wat is nou zo vreemd, nadat ie er eerst 10 minuten over gedaan heeft om in te loggen was de FTP bloedje snel..., dus ik ff snel er een `we zijn nog bezigŽ message neer gezet, wou ik daarna iets d/l en uit de beheer map, toen disconnecte ie me...
Maarja, ik kom er hopelijk wel uit, alleen wel enorm vaag die boel...
En wat is nou zo vreemd, nadat ie er eerst 10 minuten over gedaan heeft om in te loggen was de FTP bloedje snel..., dus ik ff snel er een `we zijn nog bezigŽ message neer gezet, wou ik daarna iets d/l en uit de beheer map, toen disconnecte ie me...
Maarja, ik kom er hopelijk wel uit, alleen wel enorm vaag die boel...
Verwijderd
Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/dysta/6546.phtml
Freehosting opnieuw geplaagd door technische problemen
Volgens diverse lezers van WebWereld heeft Freehosting nu al meer dan een week problemen met de e-mailserver. Sinds enkele dagen is ook de ftp-server van de hostingprovider slecht te bereiken.
.........[blablablabla]..........
De onstuimige groei van het bedrijf is voortdurend gepaard gegaan met klachten over de kwaliteit van de dienstverlening. De klachten betreffen vooral administratieve kwesties als de verwerking van aanmeldingen en de verhuizing van domeinnamen.
Freehosting was onbereikbaar voor commentaar.
Whahahahahaha
Die's pas goed
Freehosting opnieuw geplaagd door technische problemen
Volgens diverse lezers van WebWereld heeft Freehosting nu al meer dan een week problemen met de e-mailserver. Sinds enkele dagen is ook de ftp-server van de hostingprovider slecht te bereiken.
.........[blablablabla]..........
De onstuimige groei van het bedrijf is voortdurend gepaard gegaan met klachten over de kwaliteit van de dienstverlening. De klachten betreffen vooral administratieve kwesties als de verwerking van aanmeldingen en de verhuizing van domeinnamen.
Freehosting was onbereikbaar voor commentaar.
Die's pas goed
Verwijderd
Ik wordt ziekend gek van freehosting, het duurt eerst lang voor je je domein hebt en dan heb je er bijna nog geen reed aan!
Verwijderd
Dan ben je al verder als mij.Op zondag 28 januari 2001 14:12 schreef XElDiablo het volgende:
Ik heb dus een á twee dagen geleden mŽn papiertje gekregen met alle informatie erop..., nu wil ik dus met een FTP progie inloggen op ftp.mijndomein.nl om waat sitespul up te loaden, ik krijg dus nu al 2 dagen lang dat de connection refused is of dat het maximale aantal users ingelogd is en kan dus niks uploaden, hebben jullie hier ook last van
Ik heb m'n papiertje nog niet eens binnen.
Freehosting heeft de administratie niet erg op regel en op mailtjes reageren ze niet
Verwijderd
Weet iemand of je na dat half jaar gratis,
het zo kunt opzeggen ?
ik stop er mee hoor, als het al zo begint
het zo kunt opzeggen ?
ik stop er mee hoor, als het al zo begint
Hmm... Ik moet toch echt zeggen dat ik er nog nooit een probleem mee heb gehad.
Ik up gemiddeld 1x in de maand en ik heb em al meer als een jaar.(Niet dat gratis ding trouwens).
Ik up gemiddeld 1x in de maand en ik heb em al meer als een jaar.(Niet dat gratis ding trouwens).
edit:
En je hebt wel een cgi-bin btw
En je hebt wel een cgi-bin btw
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Wel een cgi-bin ?
er staat bij de particuliere domeinnamen duidelijk dat dat nog niet ondersteund word.
Volgens mij deden ze het eerder wel, maar nu opeens niet meer
er staat bij de particuliere domeinnamen duidelijk dat dat nog niet ondersteund word.
Volgens mij deden ze het eerder wel, maar nu opeens niet meer
Heb hier nog helemaal GEEN problemen gehad met Freehosting (www.seabright.nl)
Ken altijd inloggen op ftp en beheer site en ken altijd uploaden via ftp.
Ken altijd inloggen op ftp en beheer site en ken altijd uploaden via ftp.
Verwijderd
NIEUWSBRIEF FREEHOSTING.NL
Schiphol, 30 januari 2001
Geachte Freehosting.nl klant,
Het zal u ongetwijfeld in de media opgevallen zijn dat het momenteel wat minder rooskleurig gaat met bedrijven in de internetindustrie. Ook Freehosting.nl ondervindt helaas problemen als gevolg van deze malaise in de internetbranche.
De directie van Freehosting.nl wil u als klant als eerste informeren over de
ontstane situatie bij Freehosting.nl.
Vandaag heeft de directie van N.V. Freehosting.com, u beter bekend als
Freehosting.nl, surseance van betaling aangevraagd. De voornaamste oorzaak
voor het aanvragen van uitstel van betaling is het niet rond krijgen van
aanvullende financiering. Dit vanwege een zeer voorzichtige houding in de
financiële wereld ten opzichte van investeringen in internetbedrijven. Helaas is
het Freehosting.nl, tot op heden een met private gelden gefinancierd bedrijf, niet gelukt om aansluiting te vinden bij institutionele beleggers of beursgenoteerde telecombedrijven.
Freehosting.nl heeft begin 2000 bewust gekozen om eerst een positie als
marktleider te verwerven en pas medio 2001 winstgevend te worden. Qua omzet
waren de resultaten in 2000 zelfs beter dan voorzien. De aanvraag van uitstel
van betaling wordt beschouwd als een noodzakelijke situatie om een doorstartscenario voor te bereiden en verder uit te werken.
Het is de verwachting dat verschillende partijen zich zullen melden om
Freehosting.nl een doorstart te laten maken. U als klant hoeft zich dan ook geen
zorgen te maken over uw door ons gehoste domeinna(a)m(en). Wij blijven u de
service verlenen die u van ons gewend bent. Uiteraard houden wij u op de hoogte
van verdere ontwikkelingen. Binnen circa 2 weken verwachten wij meer bekend te
kunnen maken en zullen u hierover dan zo snel mogelijk informeren.
Hieronder geven wij antwoorden op vragen, die u, als klant van Freehosting.nl,
hoogstwaarschijnlijk graag beantwoord zou willen zien.
BLIJFT FREEHOSTING.NL BESTAAN?
Freehosting.nl een doorstart te laten maken. U als klant hoeft zich dan ook geen
zorgen te maken over uw door ons gehoste domeinna(a)m(en). Uiteraard houden wij u op de hoogte van deze ontwikkelingen.
KRIJG IK NOG WEL MIJN DOMEINNAAM OPGELEVERD, DIE IK AANGEVRAAGD HEB?
Ja, uiteraard krijgt u de door u aangevraagde domeinnaam, misschien kan er enige
vertraging in de oplevering ontstaan, maar deze zal minimaal zijn.
IS HET VERSTANDIG MIJN DOMEINNAAM TE VERHUIZEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER?
Nee, dit is niet nodig en u zult daar hoogstwaarschijnlijk meer gaan betalen dan bij
Freehosting.nl. Het staat u overigens wel vrij om een domeinnaam die op uw naam
staat te verhuizen. Dit kan niet bij een zogenaamd licentiepakket, of zolang u
geen uittreksel uit een erkend register heeft ingestuurd waardoor Freehosting.nl
de domeinnaam op uw naam kan overschrijven. De tenaamstelling kunt u hier
controleren: http://www.nic.nl/bestaat.lp. Freehosting.nl zal haar dienstverlening gewoon continueren.
IS FREEHOSTING.NL NOG IN STAAT MIJ ADMINISTRATIEVE OF TECHNISCHE ONDERSTEUNING
TE GEVEN?
Uiteraard. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat er telefonische wachtrijen
zullen ontstaan door additionele vragen die u als klant mogelijkerwijze heeft.
Wij vragen hier uw begrip voor en verzoeken u om via onze website het laatste
nieuws te volgen. Wij doen er alles aan om u als klant zo spoedig en volledig
mogelijk te informeren. Hou er wel rekening mee dat onze medewerkers u slechts
administratieve en technische ondersteuning kunnen bieden, zij kunnen u niet
uitgebreider over de situatie bij Freehosting.nl informeren.
BLIJFT MIJN DOMEINNAAM IN MIJN BEZIT?
Uw domeinnaam blijft in uw bezit. Van een domeinnaam die op uw naam staat,
bent u juridisch gezien eigenaar. Als u slechts het gebruik van de domeinnaam
heeft via een zogenaamd licentiepakket is Freehosting.nl juridisch eigenaar en
beschikt u over een contractueel gebruiksrecht. Een partij die Freehosting.nl
overneemt staat het vrij de domeinnaam over te nemen, maar zal het daarbij
behorende gebruiksrecht van u als klant moeten respecteren.
IS HET VERSTANDIG IN DEZE SITUATIE (NOG) EEN DOMEINNAAM BIJ FREEHOSTING.NL TE
REGISTREREN?
Ja, zie hiervoor tevens de antwoorden hierboven. Mocht u toch twijfels hebben,
dan kunt u ook even wachten tot we meer bekend kunnen maken. Uw domeinnaam kan
in dat geval natuurlijk wel tussentijds door een ander geregistreerd worden.
BLIJFT FREEHOSTING.NL OP DEZELFDE MANIER BEREIKBAAR?
Freehosting.nl blijft bereikbaar zoals u gewend bent, via dezelfde
telefoonnummers, op dezelfde openingstijden. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat er telefonische wachtrijen zullen ontstaan door additionele vragen die u als klant mogelijkerwijze heeft.
HEBBEN DE HUIDIGE TECHNISCHE PROBLEMEN, DIE PARTICULIEREN MOMENTEEL ONDERVINDEN, IETS TE MAKEN MET DE SITUATIE BIJ FREEHOSTING.NL?
De technische problemen, waar onze particuliere klanten op dit moment hinder van ondervinden, hebben niets te maken met de huidige situatie van Freehosting.nl. Zoals u wellicht gemerkt heeft, kampt Freehosting.nl met een FTP-probleem voor onze particuliere klanten. (FTP wordt gebruikt om de inhoud van uw website te plaatsen.) Het probleem wordt veroorzaakt door het gegeven dat een veel groter aantal klanten dan verwacht, onze FTP-server tegelijkertijd probeert te benaderen. Het systeem is daardoor overbelast. Onze technische staf werkt hard aan dit probleem. Het is echter moeilijk te voorspellen wanneer onze capaciteit groot genoeg is om aan de vraag te voldoen.
Ten gevolge van onze technische problemen is het aantal telefonische vragen aan onze technische helpdesk explosief toegenomen, waardoor wij telefonisch moeilijk te bereiken zijn. Omdat de afhandeling van supportvragen via de mail voor ons veel efficiënter is en om u de wachttijd te besparen, verzoeken wij u vriendelijk om uw technische vragen per MAIL aan onze helpdesk te richten: particulier@nl.freehosting.com. Wij zullen uw mail binnen twee werkdagen beantwoorden.
Uiteraard gaat uw gratis periode van zes maanden pas in als u volledig op normale wijze van uw domeinnaam gebruik kunt maken.
Wij betreuren het ongemak ten zeerste en vertrouwen dat wij onze dienstverlening op korte termijn op het niveau hebben dat u van ons mag verwachten. Actueel nieuws kunt u op onze website www.freehosting.nl vinden.
BLIJFT FREEHOSTING.NL DEZELFDE PRODUCTEN AANBIEDEN? OF KOMEN ER NIEUWE PRODUCTEN
BIJ?
Op dit moment blijven we dezelfde producten aanbieden. Vanzelfsprekend is dit
productaanbod aan verandering onderhevig en zullen we in de toekomst meer
aanvullende diensten gaan aanbieden.
HEEFT HET ZIN TE REAGEREN OP AANMANINGEN?
Ja, u bent en blijft betalingsplichtig en dient uw nota binnen de daarvoor
gestelde termijn te voldoen.
Met bovenstaande informatie hopen wij u zo volledig mogelijk geïnformeerd te
hebben. De directie van Freehosting.nl heeft het volste vertrouwen in een
doorstart van de organisatie en een optimale dienstverlening aan onze klanten,
ook in de toekomst.
Hoogachtend,
N.V. Freehosting.com
Jan Kooman
Algemeen directeur
Schiphol, 30 januari 2001
Geachte Freehosting.nl klant,
Het zal u ongetwijfeld in de media opgevallen zijn dat het momenteel wat minder rooskleurig gaat met bedrijven in de internetindustrie. Ook Freehosting.nl ondervindt helaas problemen als gevolg van deze malaise in de internetbranche.
De directie van Freehosting.nl wil u als klant als eerste informeren over de
ontstane situatie bij Freehosting.nl.
Vandaag heeft de directie van N.V. Freehosting.com, u beter bekend als
Freehosting.nl, surseance van betaling aangevraagd. De voornaamste oorzaak
voor het aanvragen van uitstel van betaling is het niet rond krijgen van
aanvullende financiering. Dit vanwege een zeer voorzichtige houding in de
financiële wereld ten opzichte van investeringen in internetbedrijven. Helaas is
het Freehosting.nl, tot op heden een met private gelden gefinancierd bedrijf, niet gelukt om aansluiting te vinden bij institutionele beleggers of beursgenoteerde telecombedrijven.
Freehosting.nl heeft begin 2000 bewust gekozen om eerst een positie als
marktleider te verwerven en pas medio 2001 winstgevend te worden. Qua omzet
waren de resultaten in 2000 zelfs beter dan voorzien. De aanvraag van uitstel
van betaling wordt beschouwd als een noodzakelijke situatie om een doorstartscenario voor te bereiden en verder uit te werken.
zorgen te maken over uw door ons gehoste domeinna(a)m(en). Wij blijven u de
service verlenen die u van ons gewend bent. Uiteraard houden wij u op de hoogte
van verdere ontwikkelingen. Binnen circa 2 weken verwachten wij meer bekend te
kunnen maken en zullen u hierover dan zo snel mogelijk informeren.
Hieronder geven wij antwoorden op vragen, die u, als klant van Freehosting.nl,
hoogstwaarschijnlijk graag beantwoord zou willen zien.
BLIJFT FREEHOSTING.NL BESTAAN?
zorgen te maken over uw door ons gehoste domeinna(a)m(en). Uiteraard houden wij u op de hoogte van deze ontwikkelingen.
KRIJG IK NOG WEL MIJN DOMEINNAAM OPGELEVERD, DIE IK AANGEVRAAGD HEB?
Ja, uiteraard krijgt u de door u aangevraagde domeinnaam, misschien kan er enige
vertraging in de oplevering ontstaan, maar deze zal minimaal zijn.
IS HET VERSTANDIG MIJN DOMEINNAAM TE VERHUIZEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER?
Nee, dit is niet nodig en u zult daar hoogstwaarschijnlijk meer gaan betalen dan bij
Freehosting.nl. Het staat u overigens wel vrij om een domeinnaam die op uw naam
staat te verhuizen. Dit kan niet bij een zogenaamd licentiepakket, of zolang u
geen uittreksel uit een erkend register heeft ingestuurd waardoor Freehosting.nl
de domeinnaam op uw naam kan overschrijven. De tenaamstelling kunt u hier
controleren: http://www.nic.nl/bestaat.lp. Freehosting.nl zal haar dienstverlening gewoon continueren.
IS FREEHOSTING.NL NOG IN STAAT MIJ ADMINISTRATIEVE OF TECHNISCHE ONDERSTEUNING
TE GEVEN?
Uiteraard. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat er telefonische wachtrijen
zullen ontstaan door additionele vragen die u als klant mogelijkerwijze heeft.
Wij vragen hier uw begrip voor en verzoeken u om via onze website het laatste
nieuws te volgen. Wij doen er alles aan om u als klant zo spoedig en volledig
mogelijk te informeren. Hou er wel rekening mee dat onze medewerkers u slechts
administratieve en technische ondersteuning kunnen bieden, zij kunnen u niet
uitgebreider over de situatie bij Freehosting.nl informeren.
BLIJFT MIJN DOMEINNAAM IN MIJN BEZIT?
Uw domeinnaam blijft in uw bezit. Van een domeinnaam die op uw naam staat,
bent u juridisch gezien eigenaar. Als u slechts het gebruik van de domeinnaam
heeft via een zogenaamd licentiepakket is Freehosting.nl juridisch eigenaar en
beschikt u over een contractueel gebruiksrecht. Een partij die Freehosting.nl
overneemt staat het vrij de domeinnaam over te nemen, maar zal het daarbij
behorende gebruiksrecht van u als klant moeten respecteren.
IS HET VERSTANDIG IN DEZE SITUATIE (NOG) EEN DOMEINNAAM BIJ FREEHOSTING.NL TE
REGISTREREN?
Ja, zie hiervoor tevens de antwoorden hierboven. Mocht u toch twijfels hebben,
dan kunt u ook even wachten tot we meer bekend kunnen maken. Uw domeinnaam kan
in dat geval natuurlijk wel tussentijds door een ander geregistreerd worden.
BLIJFT FREEHOSTING.NL OP DEZELFDE MANIER BEREIKBAAR?
Freehosting.nl blijft bereikbaar zoals u gewend bent, via dezelfde
telefoonnummers, op dezelfde openingstijden. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat er telefonische wachtrijen zullen ontstaan door additionele vragen die u als klant mogelijkerwijze heeft.
HEBBEN DE HUIDIGE TECHNISCHE PROBLEMEN, DIE PARTICULIEREN MOMENTEEL ONDERVINDEN, IETS TE MAKEN MET DE SITUATIE BIJ FREEHOSTING.NL?
De technische problemen, waar onze particuliere klanten op dit moment hinder van ondervinden, hebben niets te maken met de huidige situatie van Freehosting.nl. Zoals u wellicht gemerkt heeft, kampt Freehosting.nl met een FTP-probleem voor onze particuliere klanten. (FTP wordt gebruikt om de inhoud van uw website te plaatsen.) Het probleem wordt veroorzaakt door het gegeven dat een veel groter aantal klanten dan verwacht, onze FTP-server tegelijkertijd probeert te benaderen. Het systeem is daardoor overbelast. Onze technische staf werkt hard aan dit probleem. Het is echter moeilijk te voorspellen wanneer onze capaciteit groot genoeg is om aan de vraag te voldoen.
Ten gevolge van onze technische problemen is het aantal telefonische vragen aan onze technische helpdesk explosief toegenomen, waardoor wij telefonisch moeilijk te bereiken zijn. Omdat de afhandeling van supportvragen via de mail voor ons veel efficiënter is en om u de wachttijd te besparen, verzoeken wij u vriendelijk om uw technische vragen per MAIL aan onze helpdesk te richten: particulier@nl.freehosting.com. Wij zullen uw mail binnen twee werkdagen beantwoorden.
Uiteraard gaat uw gratis periode van zes maanden pas in als u volledig op normale wijze van uw domeinnaam gebruik kunt maken.
Wij betreuren het ongemak ten zeerste en vertrouwen dat wij onze dienstverlening op korte termijn op het niveau hebben dat u van ons mag verwachten. Actueel nieuws kunt u op onze website www.freehosting.nl vinden.
BLIJFT FREEHOSTING.NL DEZELFDE PRODUCTEN AANBIEDEN? OF KOMEN ER NIEUWE PRODUCTEN
BIJ?
Op dit moment blijven we dezelfde producten aanbieden. Vanzelfsprekend is dit
productaanbod aan verandering onderhevig en zullen we in de toekomst meer
aanvullende diensten gaan aanbieden.
HEEFT HET ZIN TE REAGEREN OP AANMANINGEN?
Ja, u bent en blijft betalingsplichtig en dient uw nota binnen de daarvoor
gestelde termijn te voldoen.
Met bovenstaande informatie hopen wij u zo volledig mogelijk geïnformeerd te
hebben. De directie van Freehosting.nl heeft het volste vertrouwen in een
doorstart van de organisatie en een optimale dienstverlening aan onze klanten,
ook in de toekomst.
Hoogachtend,
N.V. Freehosting.com
Jan Kooman
Algemeen directeur
Verwijderd
en je domeinnaam vervalt stond op t.net
anyway ik heb nog geen problemen gehad met freehosting.nl
ze ondersteunen (bij mij) php en cgi en shtml
alleen ik kreeg eerst matt formail niet aan de praat dus met php gefixs
voorderest geen problemen
anyway ik heb nog geen problemen gehad met freehosting.nl
ze ondersteunen (bij mij) php en cgi en shtml
alleen ik kreeg eerst matt formail niet aan de praat dus met php gefixs
voorderest geen problemen
Verwijderd
ik heb ook een freehosting account... nog geen problemen gahd!..
ik lijk wel de enige!
ftpservert is altijd snel ook..
en opleveren domein kosste 3 weken..8-)
ik heb wel een zaklijk domein.. kijken wat ergebeurt als ze failiet gaan...
en opleveren domein kosste 3 weken..8-)
ik heb wel een zaklijk domein.. kijken wat ergebeurt als ze failiet gaan...
Even een goed woordje voor freehosting.nl
Ik kan altijd uploaden altijd de beheer pagina bekijken en had de pagina beschikbaar binnen 3 weken. (www.expert-boeijink.nl)
Dus zo slecht is freehosting.nl nou ik weer niet.
Ik had wel het standaard pakket. Ik weet niet wat jullie hadden.
Ik kan altijd uploaden altijd de beheer pagina bekijken en had de pagina beschikbaar binnen 3 weken. (www.expert-boeijink.nl)
Dus zo slecht is freehosting.nl nou ik weer niet.
Ik had wel het standaard pakket. Ik weet niet wat jullie hadden.
Verwijderd
dus als freehosting failliet gaat dan is mijn domein naam weer vrij en meot ik hem dus bij een andere host reggen?
Verwijderd
ach weetje, freehosting is leuk, allemaal standaard enzo, maar als je een beetje kwailteit en flexibiliteit wil moet je er gewoon iets meer geld voor over hebben.
En zeker als je een GRATIS account hebt moet je niet "zeuren" over freehosting, je kan immers neit verwachten dat ze daar met 10 man klaar staan om je te helpen voor niks...:)
En zeker als je een GRATIS account hebt moet je niet "zeuren" over freehosting, je kan immers neit verwachten dat ze daar met 10 man klaar staan om je te helpen voor niks...:)
Aangezien de meeste hosting providers er verschillende tarieven op na houden voor particulieren en bedrijven lijkt me het niet zo vreemd dat ze ook verschillende ftpŽs gebruiken...Op zaterdag 03 februari 2001 15:55 schreef Kremez het volgende:
De ftp problemen zijn er ook alleen bij de particulieren.
Pagina: 1