Toon posts:

Eerste eigen computer.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil in een van deze maanden een pc kopen nu heb ik er alvast een samengesteld. Ik zou het liefst een conroe processor willen omdat ik er goede dignen van heb gehoord.

Wat ga ik het voor gebruiken:

Beetje gamen, converter en bewerken van audio en video. dagelijkse dignen.

Ik moet een geheel nieuw systeem hebben omdat mijn eerste eigen pc is. Dus scherm toetsenbord enz erbij.

Ik had er een samengesteld en deze kwam op 1118.50 EUR. het liefst wil ik rond de 1100 euro
uitgeven.

Wat vinden jullie van dit systeem:

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/7558/pcax0.jpg

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:53
Ipv 1 1gb module kun je veel beter 2 x 512 nemen ivm Dual Channel... Voor de rest ziet het er goed uit. Weet je zeker dat die Core2Duo op dat moederbord werkt?

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

eX0duS schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:48:
Ipv 1 1gb module kun je veel beter 2 x 512 nemen ivm Dual Channel... Voor de rest ziet het er goed uit. Weet je zeker dat die Core2Duo op dat moederbord werkt?
Gaat niet werken, beter neemt de TS een Core2Duo bord van ASRock.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

mastermc, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Ik mis vooral de onderbouwing en de componenten waar jij specifiek een vraag voor hebt. Verder is het 'not done' om een plaatje naar een configuratie in je topicstart te plakken.

Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.