Ik heb cd's met beta versies van Office 2007 gekregen. Op een van de CD's staat Microsoft Sharepoint (Server Disk).
Allemaal leuk en aardig om het te proberen, maar dat moet de setup wel lukken op een Win2k3 Enterprise Edititon server.
Het probleem:
Zodra ik de setup van Sharepoint wil starten krijg ik deze error:

Ik heb me rot gezocht op Google naar de ASP.Net Webserver Extensions.
Ook in Windows Setup (extra modules toevoegen) heb ik alleen ASP.Net gevonden. Vinkje gezet bij ASP.Net, maar het probleem blijft verschijnen.
Het lijkt me dat hiervoor dus iets nodig is . . . . .
Hetzelfde geld voor Windows Workflow Foundation Beta 2. Via google kom ik ik telkens uit bij de download van de gewone Windows Workkflow Foundation.
Ook dit helpt niks
Ik ben hier inmiddels 2 dagen mee bezig geweest, maar op heden niks gevonden wat me kan helpen
Het lijkt mij dat dit ook gewoon zou moeten kunnen draaien op een Win2k3 server.
Of heb ik er Vista Server voor nodig?
Ik wil dit een beetje gaan gebruiken om wat ervaringen op te doen. Dus zou leuk zijn als ik het toch nog werkend kan krijgen
Het gaat hier dus om een systeem met Win2k3 Enterprise (32bit).
En ik probeer: Microsoft Sharepoint Server 2007 erop te krijgen
Iemand die hier wat over kan vertellen?
Allemaal leuk en aardig om het te proberen, maar dat moet de setup wel lukken op een Win2k3 Enterprise Edititon server.
Het probleem:
Zodra ik de setup van Sharepoint wil starten krijg ik deze error:

Ik heb me rot gezocht op Google naar de ASP.Net Webserver Extensions.
Ook in Windows Setup (extra modules toevoegen) heb ik alleen ASP.Net gevonden. Vinkje gezet bij ASP.Net, maar het probleem blijft verschijnen.
Het lijkt me dat hiervoor dus iets nodig is . . . . .
Hetzelfde geld voor Windows Workflow Foundation Beta 2. Via google kom ik ik telkens uit bij de download van de gewone Windows Workkflow Foundation.
Ook dit helpt niks
Ik ben hier inmiddels 2 dagen mee bezig geweest, maar op heden niks gevonden wat me kan helpen
Het lijkt mij dat dit ook gewoon zou moeten kunnen draaien op een Win2k3 server.
Of heb ik er Vista Server voor nodig?
Ik wil dit een beetje gaan gebruiken om wat ervaringen op te doen. Dus zou leuk zijn als ik het toch nog werkend kan krijgen
Het gaat hier dus om een systeem met Win2k3 Enterprise (32bit).
En ik probeer: Microsoft Sharepoint Server 2007 erop te krijgen
Iemand die hier wat over kan vertellen?