pre-CiP mogelijkheid?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:54

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Hey mods/ads

Ik zit al een tijdje met het idee om een CiP te maken, en besloot gister maar eens de benodigde lijst door te nemen, uit de Casemodding-benodigdheden. Ik kwam tot de conclusie dat ik nog lang niet voldoe aan de lijst. Zo heb ik nog geen foto's of schetsen, maar zit wel bordevol id-en en heb de hardware b.v. al in huis.

Het is geen standaard-mod, maar lijkt misschien in de verte op Dark Blue's tapestation (al bouw ik alles als het passen gaat in een Sony standalone CD-speler).

Nou wil ik wel wat dingen vragen aan mede-tweakers, voordat ik aan het eigenlijk klussen begin. Ook wil ik graag meningen horen over bepaalde dingen. Is het daarom mogelijk om een soort van pre-cip topic aan te maken, wat later kan leiden tot een echt CiP topic (dmv aanpassen openingspost en titel) ?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Misschien is het topic hier niet op z'n plaats? Moet het toch bij schop-een-modje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Volgens de CM Policy is ook het vraag stellen gewoon toegestaan, zolang je je maar goed eerst inleest en je vraag goed opstelt:
CM Policy

Idd is het zo dat als je specifiek antwoord op een vraag van een Modje, je veelal meer kans hebt op antwoord in SeM..

Work-in-Progrss threads zonder dat iemand al werk gedaan heeft wordt niet op prijs gesteld en sowieso is er in CM het beleid dat men voor een CiP thread start deze overlegd met de mod :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Kan ik hieruit opmaken dat ik het beste gewoon de situatie aan de casemodding-mod (volgens mij sprite? ) kan voorleggen, en kijken wat hij ervan vind?

If so, dan kan dit topic gewoon lekker op slot :) . Ik heb dan geen vragen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Khaine666 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:48:
Kan ik hieruit opmaken dat ik het beste gewoon de situatie aan de casemodding-mod (volgens mij sprite? ) kan voorleggen, en kijken wat hij ervan vind?

If so, dan kan dit topic gewoon lekker op slot :) . Ik heb dan geen vragen meer.
Ik kan je enkel vertellen wat er in de CM Policy staat, maar ik heb dan graag ook dat een CM-moderator dat bevestigd en misschien meer uitlegt over wat wel en niet gewenst is....
Persoonlijk laat ik deze thread het liefste gewoon nog eventjes open voor een antwoord van een CM-mod omdat dan ook iedereen dat kan lezen (een voordeel van LA boven SeM imho)..
ik heb wel al een DM gestuurd aan een CM-modje met de vraag of hij antwoord hierop kan geven. :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Over het algemeen willen we graag het een en ander al zien aan werk wat al gedaan is, dit omdat het al te vaak is voorgekomen dat mensen een topic opende met allemaal leuke ideeën en je er later niets meer van hoorde :) Wat je natuurlijk wel altijd kan doen is gewoon een topic openen met de vragen die je hebt, heb je later dan meer om te laten zien, dan is het een mooi moment om via een topic in SeM een CiP aan te vragen :)

Als er nog meer vragen zijn, stel ze gerust, dan kan ik of een andere CM-mod ze nog beantwoorden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Apen-nootjes op 02-08-2006 19:06 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Ik denk dat ik nu genoeg informatie heb. Ik zal binnenkort (lees: morgen ofzo :D ) eens een mooie post opstellen. Ik kan natuurlijk altijd wat schetsen plaatsen en/of foto's maken.

Mijn vraag was dan ook allereerst of het mogelijk is een pre-cip te maken, die later door middel van onder meer titel en startpost aanpassingen veranderd kon worden. Het moet een beetje een levendige discussie worden waarin de mening van mede-tweakers voorop komt te staan, een klein beetje zoals terw_dan dat deed in zijn tombaider-mod.

Maargoed, ik zal een topic aanmaken, en mochten er later nog dingen te binnenschieten, dan stuur ik je een DM :). Bedankt!

Pagina: 1