Beeld knippert na gamen

Pagina: 1
Acties:

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-07 12:10
Zodra ik een game afsluit heb ik met Quake 4 en Toca 3 de het volgende probleem:

Het beeld knippert om de 3 / 4 seconden en het is moeilijk om fatsoenlijk door te werken. Bij een reboot is alles weer goed.

Asus EN7600GT/2DHT/256M videokaart
Asys M2N-SLI Deluxe moederbord

Waar kan dit in zitten ? Heb de drivers opnieuw geinstalleerd, maar probleem komt nog steeds voor.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wat bedoel je precies met knipperen? Heb je al een andere monitor geprobeerd?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• descon
r00n schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:30:
Wat bedoel je precies met knipperen? Heb je al een andere monitor geprobeerd?
Beeld valt even weg, en komt weer terug.(willekeurig) Soms wil het bureaublad ook wel helemaal van streek zijn. Vensters die je half ziet enz.

Besturingssysteem is XP

Verwijderd

Wanneer heb je voor het laatst de drivers voor je videokaart en/of chipset geupgrade?
Welke versie gebruik je nu? Hoelang heb je het probleem al, wanneer begon het, heb je iets gewijzigd aan je systeem/software?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 13:44 ]

• descon
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:43:
Wanneer heb je voor het laatst de drivers voor je videokaart en/of chipset geupgrade?
Welke versie gebruik je nu? Hoelang heb je het probleem al, wanneer begon het, heb je iets gewijzigd aan je systeem/software?
Probleem heb ik schijnbaar alleen met Toca 3 en Quake 4, zojuist net Prey geinstalleerd en dat werkt zonder problemen. Laatste bios update is van 2 week terug (systeem is vrij nieuw), gaat om alle recente drivers.

Verwijderd

Heb je het probleem altijd al gehad met die games? Of is het ook een tijd goed gegaan?

• descon
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:27:
Heb je het probleem altijd al gehad met die games? Of is het ook een tijd goed gegaan?
Tis tot nu toe alleen met deze games, das zo raar.

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-07 20:53

Raphaelo

boeiend!!

Heeft je scherm mischien een ' AUTO' knopje? ik heb hetzelfde probleem gehad, bij mij was het weg als ik het scherm zelf de optimale waarden liet berekenen (horizontale en verticale positie). Ik heb een Philips 190C.

originele signatures zijn top!

Pagina: 1