Toon posts:

Infrarood driver gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een pc uit de aldi van enige tijd terug. (Medion) Nu heb ik een gsm met fotofunctie en IR. Ik zou natuurlijk graag mijn foto's naar mijn pc verplaatsen en mijn pc beschikt natuurlijk ook over IR. Maar ooit heb ik mijn pc natuurlijk ook al wel eens geformatteerd en de IR driver zet windows er niet automatisch op. Ook bij mijn apparaatbeheer zie ik geen IR poorten staan. Is er iemand die misschien weet hoe ik die poort wel kan terugvinden, of waar ik er drivers voor kan vinden?

Alvast erg bedankt!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vraag is of je dit überhaupt wil..de transferrate van IR is volgens mij beroerd laag?

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk wil ik dat, de foto's en filmpjes die met de gsm gemaakt worden zijn ook redelijk klein dus zo'n transfer kan toch niet zo lang duren...

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik geloof fdat het iets van 2kb/s is... Is het niet makkelijker om een kabeltje te gebruiken?

Edit: Probeer de gratis iets oudere versie van Everest eens, van Lavalys geloof ik. Dan weet je gelijk wat voor apparaat het is, en dan is de driver natuurlijk zo opgegoogled :)

[ Voor 49% gewijzigd door Nyarlathotep op 02-08-2006 13:33 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

• marster81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-02 21:16

marster81

to be or not to be

Om welke medion gaat het eigenlijk?

toch wel?

Verwijderd

Topicstarter
3.4mhz
512ram
250gb hd

een gewone van de aldi dus

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:47

TheVMaster

Moderator WOS
HMm..volgens mij zit daar ook BlueTooth op enneh...dat zit vast ook op je foon. Dat gaat veeeeeel sneller :)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

- http://www.medion.nl
- 'Service en ondersteuning' boven in het menu
- 'stuurprogramma’s en updates' links in het menu
- Code invoeren die achter op de pc staat
- Klik en doorzoek de lijst met drivers e.d.

Een beetje weinig zelf uitgezocht zeker? Geen handleiding gelezen, niet naar de site van de leverancier gegaan? :)

Edit: en de meeste Medion pc's hebben ook naast de handleiding een aantal cd's met software en drivers meegeleverd gekregen.
Nyarlathotep schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:32:
Ik geloof fdat het iets van 2kb/s is... Is het niet makkelijker om een kabeltje te gebruiken?
Zal vast makkelijker zijn, maar als het niet meegeleverd is met de telefoon, wil je dat niet graag aanschaffen voor 30,-. Zeker niet als er een infrarood poort op de telefoon zit. Een foto van een telefoon is niet van zulke grootte dat het 3mb per stuk is...
TheVMaster schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:46:
HMm..volgens mij zit daar ook BlueTooth op enneh...dat zit vast ook op je foon. Dat gaat veeeeeel sneller :)
Aangenomen dat het op de telefoon zit, en alleen de nieuwere telefoons hebben standaard bluetooth...

[ Voor 62% gewijzigd door Motrax op 02-08-2006 17:06 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:00:
Vraag is of je dit überhaupt wil..de transferrate van IR is volgens mij beroerd laag?
De minimumsnelheid van IrDA is 9600bps dus 1,2KB/s. Tegenwoordig kan de snelheid echter veel hoger liggen. Maxima liggen rond 16Mbps dus traag zou ik het niet per definitie willen noemen. :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:13:
[...]

De minimumsnelheid van IrDA is 9600bps dus 1,2KB/s. Tegenwoordig kan de snelheid echter veel hoger liggen. Maxima liggen rond 16Mbps dus traag zou ik het niet per definitie willen noemen. :)
Dat valt me mee inderdaad, thanks :>

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Thandor

SilverStreak

Weinig specs (Wat voor Medion PC, ofwel: modelnummer?)
Verder sluit ik mij aan bij Motrax:
Motrax schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:50:
- http://www.medion.nl
- 'Service en ondersteuning' boven in het menu
- 'stuurprogramma’s en updates' links in het menu
- Code invoeren die achter op de pc staat
- Klik en doorzoek de lijst met drivers e.d.

Een beetje weinig zelf uitgezocht zeker? Geen handleiding gelezen, niet naar de site van de leverancier gegaan? :)

Edit: en de meeste Medion pc's hebben ook naast de handleiding een aantal cd's met software en drivers meegeleverd gekregen.
Deze gaat dus op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.