[Outlook 2003] Wie heeft een agenda afspraak gemaakt?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.874 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39472

Topicstarter
Wij werken met gedeelde agenda's i.c.m. Exchange 2000/Outlook 2003.
Is het mogelijk om te zien in Outlook 2003 wie er een agenda-afspraak heeft gemaakt?

Bijv. In de agenda van een manager kunnen 3 personen afspraken lezen/maken/wijzigen, maar de manager kan nooit zien welke van deze 3 personen nu de afspraak voor een bepaalde datum gepland heeft!!??

Is het mogelijk in Outlook 2003 om dit op te vragen of zichtbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Als je op het tabblad planning kijkt staat er een ander icoontje bij de organisator van de vergadering.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39472

Topicstarter
bokkie11 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:46:
Als je op het tabblad planning kijkt staat er een ander icoontje bij de organisator van de vergadering.
Hier wordt de naam weergegeven van de agenda eigenaar en niet van diegene die de afspraak heeft gemaakt. Iig bedankt voor de suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 20:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

*ja ik weet mega bumb*
Ik kan hier echter niets over vinden, en dit topic dekt de volledige lading.

Diverse mensen hebben hun agenda gedeelt, zodat anderen in hun agenda afspraken kunnen maken. Zo ook in de TS, kan de eigenaar van deze agenda dus niet zien wie dus de afspraak in zijn agenda heeft gemaakt.

Bij het maken van de afspraak in een agenda van een ander, krijg hij/zij 1-malig te zien dat de afspraak gewijzigt is door mij, als je daarna opslaan&sluiten klikt krijg je nergens meer te zien wie nu de orginele afspraak heeft gemaakt (ik dus in dit geval).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.