Ik heb de volgende vraag. Ik heb bij Saturn in Duitsland de volgende aanbieding gezien.
Packard Bell: Imedia 9027
Intel pentium d820 2,8 mhz, 2*1 mb cache, 800 MHz FSB
ATI X1600SE vga/dvi/s-video met 256 mb video ram tot 512 mb Hypermemory
TV kaart dvb-t / analog voor tv signalen
Dual layer DVD-multinorm-brander
DVD-rom
usb-2,0
10/100mbit netwerkaansluiting
Firewire
8in1 opslagkaartlezer
2048 mb ddr-2RAM
300 GB harde schijf
incl. software
zonder beeldscherm
prijs: 799,- euro
Aangezien ik muziek produceer met Cubase en Reason heb ik een vraag of dit een goede pc is voor z'n geld of kan iemand mij iets beters aanraden. Hij moet snel zijn, met veel VSTi en samples tegelijk kunnen werken.
Ik ben heel serieus aan het overwegen om deze pc te kopen is dit een aanrader. Krijg ik problemen met de technische kant van het verhaal als ik deze pc in Duitsland koop (product activering en zo) en in Nederland wellicht een keer intern het een en ander ga veranderen zoals de geluidskaart?
BEDANKT
Packard Bell: Imedia 9027
Intel pentium d820 2,8 mhz, 2*1 mb cache, 800 MHz FSB
ATI X1600SE vga/dvi/s-video met 256 mb video ram tot 512 mb Hypermemory
TV kaart dvb-t / analog voor tv signalen
Dual layer DVD-multinorm-brander
DVD-rom
usb-2,0
10/100mbit netwerkaansluiting
Firewire
8in1 opslagkaartlezer
2048 mb ddr-2RAM
300 GB harde schijf
incl. software
zonder beeldscherm
prijs: 799,- euro
Aangezien ik muziek produceer met Cubase en Reason heb ik een vraag of dit een goede pc is voor z'n geld of kan iemand mij iets beters aanraden. Hij moet snel zijn, met veel VSTi en samples tegelijk kunnen werken.
Ik ben heel serieus aan het overwegen om deze pc te kopen is dit een aanrader. Krijg ik problemen met de technische kant van het verhaal als ik deze pc in Duitsland koop (product activering en zo) en in Nederland wellicht een keer intern het een en ander ga veranderen zoals de geluidskaart?
BEDANKT