Toon posts:

Office 2007 Beta 2 expired ?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb opeens nu vanavond, na 0:00 dus 2 augustus dat mijn Office 2007 Beta 2 expired is. Het gekke is dat ik deze gewoon via de Microsoft Website heb gedownload, Key gekregen heb van microsoft en deze office 2007 zou moeten werken tot en met februari 2007. Hoe kan deze nu opeens afgelopen zijn. Kan niet meer mailen nu met outlook en een herinstallatie en opnieuw configureren heb ik geen tijd voor nu. Zijn er andere mensen die dit probleem ook hebben en hoe zou ik dit z.s.m. kunnen oplossen....?

Bedankt!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Heb je hem geactiveerd?

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet meer weet maar ik heb deze nog nooit horen klagen dat ik moet activeren nu.. Je weet wel zoals windows je er honderd keer eraan herinnerd...

• Alex)
Dat kan kloppen, Office herinnert je er niet aan tot het te laat is.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 17:57

IEF

Why so serious?

je moet wel degelijk activeren meteen na installatie.

Wellicht dat je dat hebt geskipped (omdat bijvoorbeeld de activatieserver down was ten tijde van release).

Voor zover ik weet herinnert MS je daar niet meer aan (het is een beta!)

Eenmaal geactiveerd functioneert Office 2007 beta 2 tot Feb 1, 2007.

Kijken of je kunt activeren (alsnog) denk ik.
Kan niet meer mailen nu met outlook en een herinstallatie en opnieuw configureren heb ik geen tijd voor nu.
Lijkt me handig ook om een BETA 2 te installeren op een 'production' system...

Als je geen tijd hebt voor bug hunting en crashes voor lief kunt/wil/mag nemen, dan lijkt het me handig om een full release te installeren ipv een beta.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dan inderdaad dat het probleem bij de activatie ligt! Niets aan te doen dan, mijn eigen stomme schuld en toch opnieuw installeren dan maar. Tuurlijk zou ik graag de full release willen installeren alleen is deze natuurlijk nog niet uit. Waarom deze? omdat die vele voordelen biedt ten opzichte van de voorgaande versies.. Het komt mijn productiviteit zeer ten goede.!

Bedankt allemaal zo op dit late uur!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 02:18 ]

• Alex)
Kun je Word bijvoorbeeld nog wel starten? Of Outlook?
Zo ja: ga naar Word Options > Resources > Activate.

Pagina: 1